1.04.2014 г., 15:38 ч.

Разковани дъски - 52 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1176 0 3
5 мин за четене

Не смея да си запуша ушите, за да не чуя воплите на съвестта си. 

 

 

Глупостта е най-опасният враг, защото никой не иска да се изправи срещу себе си...

 

 

Пушачите щели да си преместят времето с един Фас напред. 

 

 

Разделиха се поради несходства в психичните отклонения. 

 

 

КозЯ Мостра - изберете българското от изложението на биохрани и продукти. 

 

 

Някои жени приличат на покер машини - може да вкараш в тях много средства и пак да не ти пуснат нищо. 

 

 

Пазете се, идвам с мир!
Пропуснах да добавя - с Международната космическа станция "Мир". Затова се пазете. 

 

 

Българските инвеститори не искат морето да е до колене, а близо до хотела...

 

 

Съдбата много се дразни, когато блъфираш и се правиш, че всичко ти е наред.

 

 

Лошото е, че глупостта не поразява само отделни области от главата. 

 

 

Всяка революция има нужда от свои врагове. Независимо от това дали те са съгласни с избора ù да бъдат обявени за такива...

 

 

Любовта е като огладняването - има-няма ядене, винаги идва. 

 

 

Емиграция: Хората в България масово напускат главите си... 

 

 

Неволята е като Жената - ако викаш, няма да дойде изобщо. Трябва да ù говориш тихо и да я заинтригуваш... 

 

 

За да не полудеем съвсем, явно трябва всеки ден да откачаме по малко...

 

 

Най-страшното оръжие, което притежава средностатистическият луд в България, е нормалната му лична карта...

 

 

Щели да правят пълен регистър на всички психично болни в България. Това си е същински кастинг за нов сериал - "Пепел от (Нев)рози".

 

 

Хубаво е, ако твоята гледна точка съвпада с тази на снайпериста. 

 

 

Хората станаха много смели. В миналото никой не е смеел да гъкне срещу шефовете на Енергото - Зевс, Перун, Илия... нито пък срещу тези на ВиК-то - Посейдон, Нептун...

 

 

Пред алчността на българските инвеститори дори морето е на колене...

 

 

Астролозите обявиха, че Марс щял да бъде ретрограден 80 дни. Затова ще си купувам само Туикс  и Баунти. 

 

 

Търся предприемчив човек, който да осребри всичките ми златни правила.

 

 

Нещо ме съмняват хората, които имат твърде много задни мисли.

 

 

Когато им каза, че им има зъб, неговите врагове доволно потриха ръце. Повечето от неговите зъби бяха златни...

 

 

Логически издържана печатна грешка: Повечето телевизионни канали се нуждаят от честота, на която да изМъчват.

 

 

Не знам дали сме биоЛОГИЧЕН експеримент, или просто НЕлогичен. 

 

 

Дестинация: През почивните дни ще посети бира сКара дере.

 

 

Особености на българския риболов: 
На някои Съдбата всеки ден им дава шанс да си хванат златната рибка, а на повечето от нас безвъзмездно дарява тонове зелен хайвер.

 

 

В България кацата с меда е нещо като съд с дезинфектант - бъркаш вътре и излизаш винаги с чисти ръце. 

 

 

Спорът е най-краткото разстояние между две гледни точки.

 

 

Кармата, това е данъчната декларация на живота...

 

 

Негърът изпадна в ужас - бяла котка му мина път. 

 

 

Отношенията ми със себе си се нормализираха. 

 

 

След години приказките за България може би ще започват така:
"Имало едно време едно племе. То било толкова завистливо и злобно, че Злото и Завистта помолили Смъртта да ги отърве от него. "

 

 

И на Пинокио му е много дълъг и твърд. Въпреки това, никое момиче не харесва такъв нос. 

 

 

Мързелът - това е най-популярният спам на работното място. 

 

 

Всичките ми вътрешни гласове се оказаха идиоти. Това ми помогна много - в свои води съм. 

 

 

Всеки ден не е просто ден, а уютна стая, която Животът Ти подарява и Те оставя да я обзаведеш сам...

 

 

Искаш да научиш пълната истина за себе си – стъпи и с двата крака върху кантара!

 

 

Не се скъсвайте от работа, така или иначе няма да закърпите положението...

 

 

Бермудски тъпоъгълник в българската политика - всичко прогресивно просто изчезва.

 

 

Много се изостри тъпотата в нашето политическо пространство. 

 

 

Сърцето ù се свиваше, като гледаше как ù се разширява коремът. 

 

 

Съдейки по случващото се в главата ми, съм склонен да мисля, че не сме сами във Вселената. 

 

 

Притежавам незаконно оръжие - гол като пушка ентусиазъм. 

 

 

Забелязал съм, че хората, които непрекъснато повтарят "Времето е пари!", с пълни шепи пръскат от твоето, но стават болезнено ревниви, когато трябва да похарчат и стотинка от тяхното.

 

 

Много е изнервящо чакането на печалбата от тотото. Накрая ще взема да пусна един фиш, та да се свърши.

 

 

Не е страшно ако Алиса е в Страната на чудесата. Лошо е, ако мине на тяхна страна...

Златната рибка се хванала на три пъти, че се изпълва със желание. 

 

 

Жива музика е тази, която не те убива.
Жива риба не е тази, която са възкресили малко преди да ти я продадат.

Жив зян не е китайско бойно изкуство, а традиционен начин на живот в България.
Жива факла  е жена, която изгаря от любов по теб, докато ти гаснеш по друга.
Жива Надежда е тази, която ти е нарязала кордата, натрошила ти е въдиците и е успяла да избяга.
Жива рана - това е тъща, която има сестри близначки.
Жив ангел - това е най-грозната циганка, попаднала на остров, на който са претърпели корабокрушение 50 мъже.
Жив дявол - това е българин, който оцелява с една минимална заплата, гледа семейство, плаща два кредита и връща три заема...

 

Кирето, 13.03 – 31.03.2014 г., Бургас

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Лина,
    материал за "дъските" има в изобилие. Та ежедневието ни, е просто като едно предприятие за "дърводобив".
    Поздрави!

    Ивон,
    Животът прилича на маратон, но с тази разлика,че не знаеш нито каква е дистанцията, нито къде ще бъде финалът!
    Поздравче и на Теб!
  • Пушачите щели да си преместят времето с един Фас напред. Ами ти си го изстрелял точно, за разлика от мен - що пернати намесих...Силен и реалистичен финал!!!
  • Като добър жив дявол ще се усмихна, и то до уши, и ще си пожелая да не преставаш да пращаш спасителните дъсчици към моето огнено ежедневие. Благодаря ти, Кире!
Предложения
: ??:??