5.06.2020 г., 6:56 ч.

Разковани дъски - 79 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1446 5 5
5 мин за четене

Български манталитет:
Свикнали сме да гледаме само в чуждото канче, затова винаги ни набиват нашето...

04.06.2020 г.

 

 

 

Българинът търпи, търпи, че като му кипне ...гаси телевизора и си ляга.

04.06.2020 г.

 

 

 

Само да ви намекна, че на 15-ти юни се слага край на всички ограничения, а не на всички ограничени хора...

03.06.2020 г.

 

 

 

Сбъдна се моята детска мечта - да стана голям...наивник.

03.06.2020 г.

 

 

 

Спокойно можете да търсите доверието ми в хората из офисите на "Изгубени вещи"...

03.06.2020 г.

 

 

 

Човек разбира кои са му приятелите по два начина - когато има нужда от тях и когато нямат нужда от него...

03.06.2020 г.

 

 

 

Тръгвам на пътешествие:
Реших да /за/обиколя Света.

02.06.2020 г.

 

 

 

Правосъдието също е вид сексуална гавра - непрекъснато ти навира в лицето някакъв член от закона...

02.06.2020 г.

 

 

 

Личен опит:
Най-трайни увреждания получаваш, когато се опитваш да помагаш на всички...

02.06.2020 г.

 

 

 

Най-трудно утихва вятърът в главата...

02.06.2020 г.

 

 

 

Простотията е брадвата, с която завистта се опитва да отсече Дървото на познанието...

02.06.2020 г.

 

 

 

Най-скъпо не излизат евтините неща, а евтините хора...

02.06.2020 г.

 

 

 

В България е така:
Няма невъзможни неща/стия/.

01.06.2020 г.

 

 

 

Върви си, народе възродени!

21.05.2020 г.

 

 

 

Когато летящи чинии се разбиват в Зона 51 това е мистерия. Когато се разбиват в стена - това е истерия.
Кирето - семейни наблюдения върху НЛО.

20.05.2020 г.

 

 

 

Някой се опитва да се смс-и в държавните дела.

15.05.2020 г.

 

 

 

Единственото, което се случи за последните два месеца е, че хората останаха без иMONEYтет...

13.05.2020 г.

 

 

 

Хората не търсят Истината там, където е логично да я намерят, а където им се иска да я наврат...

14.04.2020 г.

 

 

 

Имам чувството, че на доста хора, са им издали ограничителна заповед - умът им, да не се приближава на по-малко от сто метра до главата...

19.01.2020 г.

 

 

 

Не се излиза на глава с хора, при които тя е спряла да функционира...

19.11.2019 г.

 

 

 

Напоследък не ми достигат основателни причини да обичам хората.

18.09.2019 г.

 

 

 

Триизмерен модел на прост човек – ръб

10.09.2019 г.

 

 

 

И най-лошият мир със себе си е по-добър от най-успешната война с другите...

01.04.2019 г.

 

 

 

На вниманието на съвременните български ученици:
Хан Соло не е прабългарски хан.

18.01.2019 г.

 

 

Кирил Ганчев / Кирето /, януари 2019 – юни 2020 г., Бургас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Поздрави, Бат Стойчо! Ако ние самите, не намираме сили, да осмиваме злободневните недъзи на обществото ни, значи сме се предали. А предадем ли се, значи сме изгубени!
    Здравей Дени! Радвам се, че са Ти допаднали! Поздрави сърдечни!
    Мариана, когато умен Човек като Теб разбира същността на написаното на шега, той е готов за Истината! Благодаря ти!
    Поздрави, Наде! И за Теб важи казаното по-горе с пълна сила! Хубаво е, че има мислещи, усещащи и честни Хора с главна буква!
    Благодарско, брате Петре! Винаги си добре дошъл и топло посрещнат тук! А лошото е, че си прав за хана и за боила му, но ние не губим вяра и надежда, че Великата българска държава, ще бъде съградена отново. Първо обаче, ние трябва да съумеем да я запазим, за да я предадем на децата си със същите светли идеали и ценности!
    Благодаря искрено на всички Приятели! Бъдете здрави, дръзновени и се обичайте!
  • Хан Соло е самотен хан, Кире. Оби Уан му е ичиргу боила. И той самотен боил... 😆
    Поздрави!
  • Страхотни са! Стрели - право в десетката!
  • Кирил, истински се забавлявах на тези твои мисли, които за съжаление , споделям 🤣
    Моите поздравления.
    Много интересно.
  • Колкото и да изглежда смешно (за съжаление):тук намирам много тъжна истина .
    Остра социална сетивност и познаване на българската действителност, интелектуален заряд и сваляне на маските на днешното злободневие!
    Поздравления, Кире!
Предложения
: ??:??