28.03.2012 г., 15:37 ч.

Разковани дъски - 9 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1437 0 12
4 мин за четене

 

Не знам дали Любовта на мъжа към жената минава през стомаха, но тази - на жената към мъжа, задължително минава през банкомата!

 

 

Предлагам  всеки нов министър да бъде посрещан с хляб и морска сол... И да бъде изпращан с хавлия и плажно масло...

 

 

Червеят на съмнението никога не гризе ябълката на раздора.

 

 

Винаги ми е било чудно дали сърдечните хирурзи се смеят от сърце?

 

 

Утешавам се с мисълта, че България е мащеха и на много други хора...

 

 

Единственото, което българската Конституция ти гарантира, е правото на (обществено полезен) труд!

 

 

В едно нещо сме доста напред в класациите - в политиката, българският простак е наистина на Световно ниво!

 

 

Мразя да си говоря сам. Но поне не скучая.

 

 

Объркана приказка. Принцът:
- Потръпвам при мисълта каква жаба ме целуна!

 

 

Най-много мразя негрите, когато ми е черно пред очите.

 

 

Животът в България е една непрекъсната злоупотреба със здравето на човека...

 

 

Цените в България растат по-бързо отколкото бамбукът в Азия...

 

 

Искам да избягам от всичко. Докато имам сили да се върна.

 

 

Когато разумът отстъпи мястото си на страха, яростта става върховен бог...

 

 

Имам напредък - вече навиквам Неволята!

 

 

По пътя към несъвършенството пречки няма. Има само удоволствия...

 

 

Заключенията в доклада на американското разузнаване, че краят на Света е съвсем близо, се базират на наблюдения как българите пият като за последно!

 

 

Напоследък спя лошо. Но пък хъркам страхотно!

 

 

Толкова гяволи се навъдиха, че се чудя на кого да продам душата си, без да се мина в цената...

 

 

Добре, че детската песничка не започва така:
"Аз съм Кънчо, ида от горица..."

Да бяха използвали "Стани, стани, юнак Балкански" поне.

 

 

Бях добър, честен и трудолюбив, но с възрастта нещата си дойдоха на мястото...

 

 

 

Може дълго да чакаш нещо да се случи и въпреки всичко, то да се случи съвсем неочаквано...

 

 

Фейсбукът има страшно чувство за хумор. Дори да си примерно пиян като талпа, или безпомощен като бебе поради заболяване, той неизменно ще отрази "Еди кой си харесва Вашето състояние”.

 

 

Скоро българските яйца ще струват колкото тези на "ФАБЕРЖЕ" .

 

 

Толкова много се ровим в миналото, че се питам, дали всъщност не искаме да го ИЗровим!

 

 

Докато гони мечтите си, на човек му се налага да сменя различни видове транспорт... 

На три ракии българинът започва да говори за политика. На пет вече е патриот. На седмата - вдига революция и иска да прави знаме от чаршафа. На деветата викат полиция да усмири бунтовника... На единайстата ракия, подпийналите заедно с компанията полицаи, все пак отвеждат човека да си доспи в Районното. На сутринта, първата бира на излизане е като шамар с тухла. На петата бира българинът започва да говори за политика... Да вдигнеш акциза на ракийката - безценно!

 

 

Девиз на кварталната съгледвачка: Не знам, не чух, не видях, обаче успях да запомня всичко!

 

 

Не мога да се фокусирам върху хора, които непрекъснато се раздвояват...

 

 

Новост в социалната политика: Взаимоспомагателна мАСА...

 

 

(ОМ)разни хора, (ОМ)разни идеали...

 

 

Не ми влиза в менюто да се храня с илюзии...

 

 

Вече излиза твърде скъпичко да ти се пече ЯЙЦЕ на задника!

 

 

Дайте ми повод за радост и ще Ви разрева от смях!

 

 

Най-праведните души ще отидат в (к)РАЯ...

 

 

Не може вечно да се разминавам с късмета си. Все някога ще го стигна и... ще го спукам от бой!

 

 

Тоалетното руло записва всичко за ТЕб върху хартиен носител...

 

 

Уверено вървим към (г)робовладелски строй. Затова новите феодали вероятно ще се наричат (г)робовладелци...

 

 

На Великден е позволено чукане, докато яйцата се счупят.

 

 

Юда е бил първият, който е посегнал на Сребърния фонд...

 

 

Афганистанска рулетка: шестима талибани обличат еднакви елечета, разпръскват се в различни краища на Кабул и в определен час, всеки от тях позвънява на предварително уточнен номер на мобилен телефон. В две от елечетата няма пришити експлозиви...

 

 

Предлагам конкурс на историческа тема: "Да измислим България за един ден! "

 

 

По-скоро петел ще измъти сварено яйце, отколкото български политик да направи нещо полезно за страната си...

 

 

Връх във вирусологията: Да измислят болести, които се предават по банков път...

 

 

Някой може ли да ми обясни, моят дълг към Родината вътрешен ли е, или външен?

 

Кирето, 28.03.2012, Бургас

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря за дозата смях, точно днес ми трябваше

  • Без дребен шрифт и дребни души - айде имаш карта и ти!
  • Поздрави на цялата банда!
    Елена, тъжно е, но смях през сълзи, все пак си е лекарство.
    Мартина,
    лекувам всичко с изключение на безпаричие и завист.
    Хубавка,
    Да удушим скуката докато си подремва

    Странница,
    смятам да отворя верига от аптеки и да продавам собствена марка лекарство- АнтиИдиотик
    Хора, бъдете здрави и заредени с оптимизъм и вяра!
  • Твоят антибиотик действа безотказно! Поздрави!
  • Хей, при теб ми минава и най-лошото настроение! Поздрави!
  • ...на места ми беше тъжно, на места се смях. Поздрави! Много харесах!
  • Уникален уред!!!
    Чакам си картата!!!!!
  • Сиси,
    Ще ти извадим платинена карта за....СМЕХОМАТА / гледай какъв уред измислих/. И всичките твои болежки ще отлетят на мига.
  • Добре, че нямам карта за банкомата!
    Моите болести са ми достатъчни...

    Дано твоят антибиотик-смехът, ми помогне.
    Поздравления за остоумните послания!

  • Смехът е най-силния антибиотик.
  • "Бях добър, честен и трудолюбив, но с възрастта нещата си дойдоха на мястото..."

    Успя здравата да ме разсмееш. Радвам се, че те познавам, Кире!
Предложения
: ??:??