28.10.2022 г., 9:54 ч.

Разни погледи 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
404 6 10
2 мин за четене

Фирма за производство на лекарства обявява конкурс за названия на продукцията си.

Моля, побързьйте, защото сме претоварени от нови хапове и сиропи без имена.

Обявяваме и конкурс сред лекарите за измисляне на болести, които нашите лекарства премахват…

хххх

Урсулата на ЕК сведе политиката до професионалните си възможности…

хххх

В наш уж сайт: „Само 2,8% от украинското зърно е пристигнало в страните от Третия свят“…

След час изчезва…

И как няма – да говорят така за американските собственици на украинска земя… Просто бизнес! Нищо лично…

Щото иначе публиката ще вземе да се сеща за някои неща…

хххх

Старо психологическо откритие. Половината мъже сме кулинарни гении. Другата половина са само гении – умеят да мълчат и не си признават таланта, за да не ги карат жените да готвят…

хххх

Жестоките времена раждат твърди хора, спокойните – меки търбуси…

Какви корави потомци ще имаме…

хххх

Живей по вечните правила – без да привличаш вниманието на Бога, властта и санитарите…

хххх

Бихте ли поверили живота си на човек, не умеещ да управлява автомобила?

А в политиката го поверяваме…

Френската премиерка каза: „И след войната Русия ще е съсед с нас. Ще я направим добър съсед…“

Германия и Полша, Чехия, Словакия… Разтрепераха се…

хххх

Германската външна министърка Бербок/оная, дето заяви, че политиците не се интересуват от мнението и интересите на гражданите/: „Това е нова война. Ако през ХIХ век са войвали с танкове, днес воюваме хибридно…“

М, да – Наполеон с танкове срещу Уелингтън със самолети…

хххх

Пък ако почнем да цитираме родните илитерати във властта…

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??