31.01.2019 г., 11:26 ч.

Сеанс 

  Проза » Хумористична
379 3 7
1 мин за четене

- Добър вечер, драги зрители! Да, аз съм - сам Той... Започваме нашият редовен сеанс на политическа магия... Оставете всички занимания, запушете шишето с ракията, преместете сланинката в ъгъла...

И - внимание...

Днес ще поговорим за усещанията... Тези вредни напълзявания в съзнанието, пречещи да изградим нашата мечтана маф... демократична държава... Говорят ви някои, показват ви компромати, пускат ви записи... И ви заблуждават...

Не се оставяйте на усещанията и мислите! Слушайте ме! Слушайте и моите пророци! Слушайте и може да разберете какво ви казват свети Флориан Вършецки, свети Тома Биковерни, свети Томислав Многоводни, света Пата Попекинска и останалите от нашата ОПГ... Тоест - нашата Обединена политическа група...

Затворете очи... Спрете мислите... Концентрирайте се в Мен...

30, 29, 28...

Всичко е спокойно, стабилно, сигурно...

27, 26, 25...

Началниците са доволни, реномето ни расте, инвеститори са ни налазили, произведеното в куфари изнасяме...

24, 23, 22...

Най-добрата демокрация, най-хуманната демокрация, най-висшата демокрация...

21, 20, 19...

Гости идват отвред, с нас се снимат всички, нас ни канят къде ли не...

18, 17, 16...

Западните Балкани, Северна Македония, Турция...

15, 14, 13...

НАТО, НАТО, НАТО...

12, 11, 10...

Ф-16, Ф-16, Ф-16...

9, 8, 7...

Политически решения, стабилизация, концентрация...

6, 5, 4...

Дух, фантазия, фентъзи... Материята е вредна за вас - оставете ние да ви спасим...

3, 2, 1...

Светът е лъжовен, очите подвеждат, усещанията мамят...

0, 0, 0...

Свиквайте... Свиквайте... Свиквайте...

Широко затворени очи, дълбоко запушени уши, гладко съзнание, мръсно подсъзнание...

Спете... Спете... Спете...

...

По дяволите! Какви петли там кукуригат? Цациии...

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Надя, Стойчо!
    Кашпировски помня. И Виденов, Костов, Саймънчо, Станишко... За съжаление - имам добра памет... А може би - лоша, защото помня?
  • Ей тези сеанси вече са втръснали,но какво пък:кой ще спечели ми е все тая! Важно е, че хипнозата е успешна за хипнотизаторите! Лечението продължава...щастливо за едни приватизатори и илюзорно за приватизираните пациенти!😅
  • Помниш ли "сеансите" на Кашпировски, сенсей?
  • Благодаря, Елке!
    Спокоен съм...
  • Всичко е идеално в държавата! Вервайте ми! - Психотерапията е успешна!
  • Благодаря, Мариана, Костадине!
    Хрумна ми, когато Бъчито рече, че нямало корупция, а хората така усещали... И - ето...
  • -1,-2,-3 гълтайте възду,сити сте...сити сте...сити сте.
    -4,-5,-6 с големи заплати сте,облечени,обути и т.н. и т.н.Тъжно Георги,тъжно.
Предложения
: ??:??