10.09.2009 г., 12:31 ч.

Трицоловщини 

  Проза
579 0 3
1 мин за четене

Здравейте!! Аз съм майстор Цоло Трицолов от Кранево, водопроводчик осми разряд. Ние, пощальоните и млекарите сме най-търсените мъже. Когато отида на адрес, обикновено се оказва, че съпругът на домакинята е в командировка... И така теЧ след теЧ. Не, че се хваля, но една клиентка ми измисли прякор - „Трите цола”. Викат ми също така и „Мистър мокра фланелка”, но с тази професия е така – никога не си сух и никога не оставаш на сухо. Онзи ден ù казвам на една домакиня с протекла мивка: „Знаеш ли, че животът се е зародил във водата?!” А тя: „Аууу, мръсник, разбрах ти намека – искаш да го направим във ваната!!”. Най-обичам тесните канали, макар че отвреме-навреме ми се случва да попадам и на шахти. Тогава уплътнявам с кълчища и работя извънредно.

Друга една се чудеше как да ме заговори, накрая ми поогледа инструментите и ме пита: „Майсторе, това тук какво е?!” Отговорих ù: „Френски ключ”. А тя: „Напразно си бил път до Франция, има ги същите във железарията до блока”. Прост народ!! Жена ми вече трети месец чака да сменя душа у нас. Викам ù: „Запиши си час!!” Прибирам се вчера и гледам – душът оправен, креватът – неоправен, жената - усмихната. Питам я: „Кой е идвал тука, ма?!” А тя: ”Записах си час на телефонния ти секретар, както ми препоръча, и той дойде веднага, човекът”. Та от вчера освен рогат, съм и вдовец. Ако има някоя самотна и вярна жена, пълна с много любов, да ми се обади - и нейната мивка ще отпуша.

© Илиян Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??