22.01.2007 г., 8:11 ч.

Тройна илюзия 

  Проза
993 0 1
7 мин за четене

Добре дошли! Колко е приятно пак да съм тук с вас! Липсвахте ми, знаете ли? Тази вечер ще ви разкажа една кратка история, за трима души. Нека почна с последните мисли на всеки един от тях, те изглеждат нещо от сорта на:

„По дяволите, знаех си, че днес няма да ми е ден!”

„Каква ирония!”

„Завинаги твой!”

 

Малко несвързано ви се струва сигурно? Сега ще ви разясня, само слушайте внимателно! Ще ви вкарам в 3 различни свята, на полицаят Фил, на тийнайджерката Силви и в света на Джак! Аз ще бъда вашият разказвач, както и всеки един от тримата героя, затова внимавайте да не изпуснете нишката!


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

            По дяволите, кога стана 5 часа! Скапания часовник направо ми бърка в мозъка! Трябва да ставам за работа, айде Фил старо куче, само още един ден ти остава! Само още един ден работа и най-накрая ще имам 1 месец почивка! Натоварен месец беше, но само този един ден! Охх най-накрая пред огледалото! По дяволите ставам все по-стар и по-стар! Охх колко е студена водата, хайде, събуждай се! Сега след като си измих зъбите и лицето ми остава само да си взема душ! Колко е приятно само, как се стича водата по тялото ми! Отпускащо е! Нищо не може да замени чувството от добрия стар  топъл душ! По дяволите кога стана 6 без 20! Трябва да се обличам и да тръгвам за работа! Последната нощна, последната смяна! Защо се записах полицай, че и в криминалния отдел! Трябваше да кандидатствам с математика, да стана счетоводител! Мамицата му, скапаните гащи не щат да се закопчаят ... ахх успях! Пак ще се трепят тази вечер, мразя нощните смени, само тогава ли намират да се трепят копелетата! И колата иска ремонт, до сега не е издавала такива звуци по пътя към участъка! Ще се постарая тази вечер, да не влизам в неприятности! Когато се върна от почивка каква ли отрепка ще ми сложат за партньор? По дяволите, Ник, защо трябваше точно сега да умираш! Тези копелета ще си получат заслуженото! Тази улица е станала по-тъмна от обикновено! Ахх, това момиченце какво прави самичко тука?

-         Ейй момиченце ........

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Телефона звъни! Дявол да го вземе, майка е!

-         Да, мамо! Да прибирам се, просто ме задържаха от танците! Да, успокой се, к`во толкоз може да стане! Да, да, бързам е сега ще съм си вкъщи!

Охх, истерии! Майка, понякога е толкоз превзета!

-         Айй, миличко аз ще тръгвам, че майка се обади! Айй Чао Чао!

Мале, ако знаех, че толкоз време ша ти отнеме! Щях да отида при доктора да ме отвори! Поне по-малко щеше ме боли! Не знаех, че имам толкоз некадърно гадже! Два часа, докато най-накрая успя, ако знаех, че първия път е такъв зор! Охх, гладна съм, тоя ако не бях аз щеше да се бави още повече! Чакай да мина по-напряко, че да се прибера по-бързо до вкъщи и да хапна! Тая улица е много тъмна! К`во ме е страх и мене, няма к`во да стане! К`ва е тая кола зад мен?

-         Здравей, чичко полицай! А, нищо прибирам се от танци! Не, не ми трябва никой да ме закара сама ще се прибера, аз живея наблизо! Добре, добре ще внимавам!

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------


          Как можа да го направиш! Първо те отнеха от мен, а после преспа с този олигофрен! Как можа Латиша, как можа! Сега ще бъдеш моя завинаги! Внимавай, някой те следи! ТОЗИ НЯКОЙ СЪМ АЗ! Никога повече няма да бъдеш отнета от мен! Ще бъдеш моя завинаги! Да, завий в тази уличка, добре не ме виждаш! Скоро ще си спомниш! Какво, какъв е този олигофрен зад теб! Майната му, ще го убия, никой няма да те докосне отново, никога повече! Вадя пистолета, гърмя го! Сега не си толкоз твърд, а? Да караш така с колата след моята любов и да я спираш!

-         Не мило, не Латиша, не викай, аз съм тук за да бъда твой завинаги! Никой никога няма да те докосне повече! Тук съм за да сложа край на твоите мъки! Не, не викай, това няма да боли! Това ще е само край на физическото ти съществуване, след това ще бъдем заедно завинаги!

След като казах тези думи изкарах ножа и я наръгах в сърцето! Завъртях ножа, докато се вглеждам в нейните очи! Ох, моя сладка Латиша, още малко и ще бъдем заедно завинаги! Ножа - в сърцето за да обича само мен, за да премахна всичката болка и страх! Спи, точно така, сега ще те оставя на земята и ще се присъединя към теб, за да бъдем заедно завинаги! Така, вдигам ножа право към сърцето! Ще те обичам вечно, ще бъдем заедно завинаги, завинаги твой, Джак!


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

„Добре дошли в сутрешният блок на „В Света и у нас”! Снощи имаше двойно убийство. Младо момиче на име Силви Томас и стар полицай на име Фил Джонсан, бяха жестоко убити в улица Джордж Вашингтон снощи към 7 часа! Убиеца се казва Джак Търнър, пациент в лудницата, избягал снощи! Имал психично разстройство, което се дължи на факта, че когато е бил на 15 години гаджето му Латиша била хладнокръвно убита пред очите му! Той полудява и бива вкаран в психиатрията за лечение, след 5 години - вчера той избягал! След като прострелва полицаят в главата с пистолет, той отнема живота на 15 годишното момиче, като я пробожда с нож в сърцето, след което отнема своя живот със същият този нож като се наръгва в сърцето.....”

© Стивън Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • А мерси ... не бях писал от много време и реших да разнообразя и да експериментирам ... радвам се че ти допада ще се постарая другото да е по-добро .. до нови срещти :P
Предложения
: ??:??