3.04.2007 г., 4:31 ч.

Всичко е футбол 

  Проза
1149 0 21
3 мин за четене

                                                          ВСИЧКО Е ФУТБОЛ

 

 За миналата Нова Година поканихме на гости най-добрия приятел на мъжа ми и жена му. Много симпатично семейство. На мъжа ми му било омръзнало да сме все сами. Какво му липсва бе, като така му разнообразявам живота!? По миналата Нова година цяла вечер му разказвах, че съм платила тока,парното и даже водата, за да му олекне на душичката. Атой какво? Скучно му било, та аз цяла вечер не млъкнах. Ма кой ти признава!

  Та поканихме Жоро и Сия. Седнахме около празнично украсената маса и ха наздраве! Лошото е, че и двамата не пият, тоест не стават за компания. Абе за нищо не стават! Пуснахме музика и им казваме: „Хайде да потанцуваме, празник е!” „Ей сега” отвръщат и продължават: „И да ти кажа Стоичков какво каза...” „Стига бе, верно!?” Чакахме, чакахме и станахме. Танцуваме си двете, викаме си „Наздраве!” Те ти, Сия ми вика: „Ей сега ще станат!” и започва да сваля ципа на полата си. Танцува с гръб към тях еротичен танц. Сваля полата и я мята на табуретката. „Гледат ли ме?’ „Не!” Взима си тя полата облича я и сядаме при тях. Те разчистили масата и с две кутии цигари и една запалка си обясняват как Марадона ли, Роналдо ли –изпуснах нишката, докато танцувахме - абе разиграват мач на масата. Сия ги пита: „Видяхте ли стриптиза ми?”А Жоро й отговаря: „Стига си говорила глупости!” Полудяхме. Цялата  ни вечер отиваше на кино. И с противогази да бяхме пак нямаше да им направи впечатление. А ние глупачките, за да им се харесаме даже и прически си бяхме направили. И тогава ни дойде една идея. Омъкнахме на децата топката, аз взех една ролка тоалетна хартия, малко репетиция в антрето и влитаме двете в хола. Тя ми хвърля топката, аз на нея хартията и като се развихрийме... По едно време мъжете ни ръкопляскат. Нали и художествената гимнастика е спорт, та ни забелязаха. В полунощ се чукнахме с мъжете, ама само с чашки де и те продължиха... с футбола.

  След празниците питам съседките как са изкарали. На едната мъжът й се напил, на другата заспал... скука. Аз им разказах ние със Сия какво сме правили. Сега жените от входа разучаваме ансамблово съчетание с ленти. Мислиме за другата Нова година да изненадаме мъжете си. Сия пък подготвя съчетание с бухалки, ако нашето не им хареса. Добре, че тренирам във входа художествена гимнастика иначе ще се чудя мъж ли съм, жена ли съм. На полувремето между тренировките съседките ме питат: „Гледа ли снощи Розалинда?” Викам: „Каква Розалинда? На единия телевизор мъжът ми гледа нашенски футбол, на другия децата - английски. Мога да ви кажа Арсенал на кое място са и как са свършили Тотнъм и Челси. Знам какво е засада, аут и други думи. Даже мислех да ставам рефер, но се отказах, защото разбрах, че всичките са обратни. Нали ги чувам как моите псуват по тях."

  На Петрова мъжът й е пияница, на Иванова - коцкар, а моят - простак, исках да кажа просто футболен запалянко. Ама нали всичко е футбол. То добре, че има полувремена, иначе нямаше да си имаме дечица, ви казвам.

  С нетърпение очаквам другата Нова година. Пак ще е на спортна тема - художествена гимнастика. Дано Петров не се напие, та да ни види ансамбловото. Това ще е задължителната програма. А  ПОСЛЕ КАКВА ВОЛНА ПРОГРАМА СЪМ МУ ПРИГОТВИЛА НА МОЯ. ДАНО НЯМА ФУТБОЛ!!!

                                                                                               

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Радвам се, че те разсмях, Галка!!!
  • Още не мога да спра да се смея!
    Хитра идея!!!
    Ех,тези мъже
    Поздрав,Светле!
  • Мерси, Неда!!!
  • Забавно и леко!
  • Злати,благодаря ти!!!
  • Изобретателни жени.
  • Благодаря ти Вероник!И аз обичам да те чета!!!
  • Вили,момчето ми,питай ме за Формула 1,знам какво е хоумрън,абе с тея мойте мъже съм се побъркала.Аз съм чувала,че има и волейбол,ама това е друга тема.Хриси,след толкова години брак,като ми сервира моя запалянко,направо го обожавам. Иване,при мен е като във футбола.Като не го видят първия път правя повторения,докато го видят.Аз защо толкова репетирам?!
  • хаха жалко за тях да изтърват екзотичния ти танц... хаха
  • Определено е било голям майтап Има обаче и компании като нашата където момичетата гледаме мачове а момчетата слагат салатите и ракиите Такъв е случая с най-добрата ми приятелка и гаджето й...Ужасно е да гледаш как се сменят ролите Предпочитам си мъжа като футболен запалянко отколкото като домакиня...
  • Светле - не си права! Ама много не си права! Защото има и баскетбол! Онзи, на американците! Че и хокей! Как да ни остане време за останалото??
    Развесели ме! Приятни и весели празници!
  • Тази Нова година е истинска.Случи се преди пет години.След това жените от входа изкупихме тоалетната хартия от магазина до нас.Така,че целият квартал разбра.Ние така си разнообразяваме живота.Повдигате ми самото чуство,самочуствието де с вашите коментари.Благодаря ви!!!
  • Поредната порция смях!
    Благодаря, Светле!
  • Браво Светле!
    Поздрави за разказа!
  • Признавам те от 'секъде 6+!!!
  • Тцтцтц, леле, Светле, с този футболен запалянко чист автогол си си вкарала! Ама... любовта нали е сляпа!
    Усмихваш! С нетърпение очаквам разказите ти и с интерес ги чета!
  • Браво СветлеСтрахотни идеи имате...Дерзайте момичета!!!
    6 и от мен за волното изпълнение и страхотното настроение което ни създаде
  • Какво ли не правим жените, за да се харесаме на мъжете!!!
    Поздрави, Светле!
  • Айде сега футбола виновен. Че ние какво да кажем, когато сложите ролки на главите и заприличате на роботи...

    Развесели ме, Светле!!! Поздрави!!!
  • Интересна идея и реализация! Поздравления!
  • За мен Светле, този разказ си беше фаворита в конкурса.
    Присъждам ти специалната награда на публиката от името на
    Анета, Етчи, Нети и многото знайни и незнайни ...

    Поздрав и усмивка за теб мила.
Предложения
: ??:??