5 abr 2008, 18:20

17 години геноцид не ни ли стигат? 

  Ensayos » Civiles
1870 0 4
1 мин за четене

17 години геноцид не ни ли стигат?

  

17 години ни убеждават, че сме свободни, например да изчезнем като нация.  И затова ни освободиха от всичките ни спестявания и ни призоваваха:" За Бога, братя, не купувайте", защото не беше време да оцеляваме, когато страната се разпродаваше, но не прецениха буркан запасите на населението.

 После ни освободиха от здравеопазването, белким изчезнем по-бързо от определените за преразпределение територии, но като се намали раждаемостта, беше преценено, че този метод няма да проработи в следващите 50 години и някои, които желаят да се облагодетелстват сега и веднага, просто няма да доживеят тази идилия. Затова ни направиха пенсиите недостижимо бъдеще, та дано разберем, че правителството, също като булките и поповете, ресто не връща.

А сега и езика ни отнемат. Че защо ли ни е? На кой му е нужна грамотност, като след 50 години, тук няма да има хора. Пък и междувремено турският може да стане международен език, защото не вярвам, че Британската империя има някакви интареси точно към България, тук и без друго всеки втори зане английски, колкото да си изкара боя на някой мач.

Критикувайте ме колкото си искате, но на мен ми писна да ме обезличават. Вие как сте? На какъв език искате да говорят децата ви? И изобщо, какво ни става? Пак ли ще си замълчим?


http://www.bgpetition.com/knijoven-balgarski/index.html

http://www.parliament.bg/?page=ns&lng=bg&nsid=5&action=show&Type=cmSteno&SType=show&gid=163&id=883
 Моля, разпространете поне подписката, защото на мен не ми се иска да мине тихомълком още един парламентарен тъпизъм и ние, обречените на изчезване като нация, отново да сме си замълчали.

© Диди Ф Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • За Avatara,
    В нашата мила родина, по-известна като Абсурдистан, с партизанско име България, абсолютно всяка абсурдна свобода, която води до пълното ни изтриване от планетата Земя е възможна.
    Но аз най-много се страхувам от бъдещите избори, защото най-засегнатите от политиката на геноцид над българското население, пак ще се окажат малцинство пред чуждите нашественици, които ще дойдат в автобуси, ще си приберат предизборния хонорар и заедно с местните продажни душици, за пореден път, ще ни назначат същите предатели за управници. Защото аз се уморих да ги гледам, да ги слушам и със сигурност няма да застана пред урна, за да дам кокала в устата на същите ВАРАНИ, които зверски ограбваха, продаваха и предаваха народа си 17 години. Но баба ми под строй ще гласува. Тя е на 82 години и неиното бъдеще е от днес за утре, но когато си дава гласът изобщо не се замисля, че гласове на хора без дългосрочно бъдеще обрича хората с поглед 50 години напред на никакво бъдеще.
    В нашия град кмета е от НДСВ и за да се подмаже на министера, който е от същата партия, сега трябва да зтвори 5 училища в околните села, но и за една минута не се замисли, че ще изтрие от картата точно 5 села. Когато децата отидат в големия град родителите им ги следват, а в селата остават пенсионерите, които са на над 70 години, защото всички знаем, че на днешно време пенсия трудно се доживява и тя е за тези, които оцелеят след 60-те, но пък им се дава достатъчно малко, за да ги има за по-кратко. Колко години още ще ги има тези села?
    Геноцид си е и то истински.
    За mariniki,
    много се радвам, че редиците на недоволните и възмутените нараства. Това ме кара да си мечтая, че няма да я караме все така - покорно и с наведена глава.
  • и аз като тебе, Диди, съм страшно възмутена...ще ми се да грабна точилката...па да се развъртя...в парламента и да раберат всички до един там по гърбината как се предава един народ...измъчен и изтерзан до немай къде...ех...ядосах се...като ги гледам и слушам...все им се чудя на гьонсуратлъка...ама...нейсе...все пак...знам, че не съм сама...с обич за теб.
  • Не. Определено са малко.
    Аз лично считам, че трябва да опитат със зарин, VX-газ или с локален, ядрен взрив.
    И не виждам от какво се възмущавате, гражданко.
    Не сте права.
    Свободни ли сме да бъдем ограбвани, насилвани и мамени?
    Свободни сме.
    Свободни ли са децата ни да се напият, надрусат, напушат и насмъркат?
    Свободни са.
    Свободни ли са нашите бащи и майки да умрат от лошо медицинско обслужване, несертифицирани лекарствени препарати или просто от глад?
    Свободни са.
    Свободни ли сме да получим лошо образование по никому ненужна наука?
    напълно свободни.
    Е, при толкова свобода какво още да желаем?
    Определено не сте права.
    Плащате ли си редовно данъците?
    Предполагам, че да.
    Давате ли си сметка, че точно с тези данъци, които Вие плащате "слугите на народа" (в превод "министър" означава точно "слуга" са принудени да пътуват до страни където е нужно да дегустират неизвестни нам напитки и да водят безмислени разговори с никомунеизвестни индивиди? Имате ли и най малка представа какво е да си лишен от допира на друго човешко тяло в градския автобус? Вкусвали ли сте от самотата на луксозната лимузина? Колко пъти сте се колебали при избора на диаманти?
    Ето. Виждате ли. А Вие си мислите, че е лесно.
    И питам Ви аз как при всички тези терзания да се направи правилния избор дали да ни дозатрият със зарин или да използват чумни бактерии.

    Avatara

    P.S. Мнозина надигнаха глас в подкрепа на медицинските сестри. Други подкрепиха недъгави деца. Колцина се изправиха срещу разрушаването на селските училища? А на читалищата и библиотеките?
    И не разбирам как може да се гласува текст, който е в разрез с Конституцията.
  • Ми, ето има Интернет - демократична и независима медия. Поне можем да пишем. Поздрави!
Propuestas
: ??:??