2 mar 2008, 23:27

Аз 

  Ensayos » Personales
1398 0 2
2 мин за четене
 

  Да живееш така, че да правиш другите щастливи, да обичаш, да помагаш, да създаваш, твориш и умееш - към това се стремя аз.

    Животът тече, времето минава, а човек е във времето и част от живота, с цел да му се наслади и заедно с това да достави наслада на околните. Когато сутрин отворя очи, се усмихвам и тайничко благодаря на Бог, защото да се събуждаш жив и здрав, ден след ден е истинска благословия и знак. Когато погледна слънцето и то ме докосне с лъчи, влива в мен магическа сила за живот, която ме кара да  мечтая, да се боря, да преследвам целите си и да не спирам да вярвам. Усмивката, която не слиза от лицето ми, защото съм един щастлив човек, олицетворява мечтите ми и показва същността на моето целеустремено Аз. Да умееш да сътворяваш с усмивка неща, които са полезни и ценни за другите е истински талант, а не всеки е талантлив...

   Дотук изминалите ми дни са всичко онова, което заедно с постъпките и действията ми, оформят моето минало. Не мога да се похваля с нещо велико, защото съм постигнала все още сравнително малко, но все ценни за мен неща: опознавайки човека и природата, изучих голяма част от любимата ми наука Биология, а днес с повече усилия след положените изпити, ще имам възможността да обогатя знанията си. Пожънах добри резултати в национални състезания и олимпиади по английски и биология, докоснах и оставих сърцето си в света на поезията и се гордея, че видях публикации на стиховете ми пред голяма аудитория, научих се да помагам на всеки, който има нужда от протегната ръка. Аз съм една висока, кристална кула от мечти - кристалите са символ на деликатността на всяка мечта, а височината олицетворява стремежа и силата им. Животът е прекрасен, зависи през какво стъкло се гледа - е, аз го гледам през прозрачните кристали, търсейки най-стойностното и най-значимото в него. Имам много мечти, но най-голямата от тях е да създам собствена медико-диагностична лаборатория, в която с помощта на съвременна апаратура и техника да бъдат откривани и лекувани трудно лечими ракови заболявания, ендокринни, обменни и инфекциозни заболявания и др. Има милиони неща, които биха направили хората щастливи, но смятам, че нищо не е по-важно от това, човек да е здрав и да се чувства добре в собствената си кожа. Здравето заляга в основата на нашето съществуване и чрез неговото опазване, човек е способен на големи успехи, както в личен, така и в професионален план. Съвременните условия, които ни предлага животът, влошават здравето ни. Всяка минута броят на заболелите хора се увеличава, а огледалната крайност на този процес е зловеща - броят на човечеството намалява. Всеки има мечти, към които се стреми. Е, моите не са за власт или величие и куп пари...

   В съвременния свят човекът трябва да бъде човек и да подаде ръка за помощ дори с риск да погуби себе си. Усмивката ми е резултат от всеки постигнат с труд успех, а понякога и трудът е удоволствие. Когато постигам целите си и те биват оценени от останалите, в мен се раждат стимул и жажда да постигна и създам нещо още по-велико, полезно и достъпно за всички нас-хората. Удивляват ме красивите неща и всяко малко добро. Те ме правят удивителна и завладяваща в своя размах и брилянтна в прозренията ми. Усмихната, успешна, удивителна - това съм аз, а човек е това, което мисли и вижда толкова, колкото знае!

© Ангелина Петкова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??