30 mar 2015, 0:13

България в моите очи 

  Ensayos » Estudiantiles
3944 1 0

   България е страна, в която всеки би искал да живее. Тя е райско кътче, което осигурява нужното нужното спокойствие и сигурност, въпреки политическата нестабилност. Много хора бягат от България предимно от безпаричието, но съм сигурна, че на всеки малко или много тя му липсва, защото България е вселена в нас, в нашите сърца.  

Когато говоря за нея, аз си мисля и я сравнявам с дом. Дом, в който са многото ми спомени, детските мечти, желания и най-вече любовта, която съм получила от семейството и от приятелите. Други думи, с които мога да я опиша това са природа и извор на живот. Като говоря за природата на България трябва да кажа за нейните красиви гледки и за забележителностите, които са останали от прадедите ни. А ако говоря за нейната многохилядна история няма да ми стигнат 100 листа, за да опиша всички подвизи на нейните български синове и страданията, които те са търпели през времето на османското владичество!  

   Обичайте и ценете България! Тя е нашият дом! И помнете, че не държавата, а хората в нея са виновни за проблемите!

© Ивана Мандажиева Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??