19 abr 2014, 22:13

Честито Възкресение Христово! 

  Ensayos » Personales
1547 0 0
2 мин за четене

 

Аз, една от безбройните форми на живот и с временен етикет Диана, все още обитаваща Земята, изповядвам без излишен свян, че съм лудо влюбена в Иисус Христос от Назарет. Тоя „Еверест” на човешката еволюция и духовен революционер, избрал да се появи в тъмните години на робство и гнет сред един от най-древните народи на света. Целта му е да изпълни творчеството на предреченото от пророците и  да извести на света, че ако вложи много вяра в Създателя, в Законите му и в себе си и се научи да не съди никого за нищо, може да постигне пълно щастие. Неговата вяра е била безусловна. Толкова безусловна, че тоя странствуващ проповедник, забравил що е глад и умора и чудотворен лечител е избрал най-величавия подвиг,

най-значимата роля във великия театър на живота. Доброволно да предизвика разпъването на кръста, за да възкръсне и така да прогони страха на човека от смъртта и укрепи вярата му във вечния живот. Както го е замислил, така го е и осъществил. Но малцина са го разбрали. По-лесно е било да създадат нова религия, отколкото да полагат непрекъснат духовен труд. По-лесно е било да търсят отговорност у Създателя  за всичко, отколкото да поемат сами отговорност за живота си. Чувствата ми към Иисус са много, много специални. Той живее у мен и аз живея у Него. Но всички човешки същества притежават същата духовна връзка. Важно е да я открият, почувствуват, признаят и оценят. Това е важно за единството помежду ни и за единството ни със светлия и велик Иисус. Той помага чрез Закона на всички. При мене е правил чудеса. Само за едно лято получих безвъзмездно голяма сума пари за лечение, един търговец и произведител на дини ми даряваше безплатно всеки ден по толкова дини, които аз обожавам, че напълних терасата си и накрая се появи и един майстор, който ми шпаклова таваните безплатно. Благодаря на Иисус и за прекрасните сънища и за това, че ме въведе да работя в едно христово семейство. Жената се казваше Елисавета като майката на Йоан Кръстител, Бащата-мексиканец се казваше Емануил като едно от другите имена на Иисус,  им се казваше Ана-Мария като бабата и майката на Иисус, Братовчедите на Ана-Мария - полуиталианци се казваха Давид като основоположника на Иисусовия род  и Кристиян - от кръст. Аз съм много щастлива, че сърцето ми е препълнено с любов към Него - единствения, неповторимия, съвършения Иисус. Честито Възкресение Христово и нека да бъдем все по-осъзнати, за да преобразим света! Честит ти празник и на Теб, святи Иисусе и бъди благословен вовеки!

© Диана Кънева Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??