7 jul 2007, 14:59

Добре дошъл в ада! 

  Ensayos
1293 0 5
8 мин за четене
 

Загледай се в хоризона. Сложи край на мечтите си. Краят ще е вечен, а нощта - последна.

В далечината се чува влак, в далечината се чуват падащи сълзи.

Вятърът носи аромата на кръв от ръцете ти. Денят е последен и истински. Денят е вечен и твой!

Тръгваш си, нали? И ти си тръгваш... Вие винаги бягате от смъртта - нима можете да се скриете от края? Нима не чуваш стъпките й в сънищата си, нима не чувстваш липсата на мечти, нима не си в безтегловост?

Защо не останеш тук? - аз знам как да се грижа за теб. Знам как ще умреш (аз вече виждам трупа ти ). Моля те, стой, ела и ми продай мечтите си, дай ми надеждите и пламъка в очите ти. Не се бой - ще бъда щедра: и сърцето ти ще откупя, и душата ти, и спомените ти... Ти само остани...

Загледай се в хоризонта... Още ли си сляп за светлината?... Още ли си сляп за смъртта? Не я ли виждаш?! Тогава погледни в очите ми... Добре дошъл в ада!

© Надя Стоянова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря Ви много! Благодаря ВИ за думите и това, което изразяват те! Мрачната страна на живота я виждаме всеки ден, но се страхуваме от нея, защото всеки човек е породен от опримизъм колкото и да забравяме за това
  • Браво Надя,страхотно е.Стила ти ми допада..мрачната страна на живота я вижда всеки,но не всеки се осмелява да пише за нея,а ти страхотно се справяш с това!Поздравлени!6-тица е на-малкото,което мога да дам в случая
  • Много силно и добро произведение!Имаш 6 от мен!Поздрав!
  • На мен лично мн ми хареса, макар че е написано за смъртта. Браво 6 от мен
  • Бла..смърт,ад...
Propuestas
: ??:??