30 sept 2009, 8:57

Добър ли искаш да си или лош 

  Ensayos » Sociales
2781 0 4
1 мин за четене

   Всеки ще си получи заслуженото! Поне така мисля. Сигурна съм! Или поне се надявам. Защото нямам силите, а и нрава да връщам на всеки, сторил ми зло; защото няма толкова голямо зло, което мога да върна. 

  Може би съм изиграна?!... (хм)... Но помня и всяко едно добро, което са ми сторили.Толерирам тези хора, тези жестове. А за злото... оставам си с лошото мнение и впечатление... Но на кого му пука за моето лошо впечатление. Не знам... но то си остава. И го помня! Но като някаква наивница прощавам големите злини, щом ми се усмихнат. Забравям.

  И ето аз пак вярвам, доверявам се. Като видя добро, давам всичко за този "добър човек", който най-често гледа собствените си интереси, потъпквайки тези на останалите хора. Е, вярно и аз гледам за мойто си добро. И даже като ми се отдаде възможност, грабя с пълни шепи, защото кой ли в този неразбран свят ще разбере пък точно мен. И като че ли искам да вярвам в добрите страни на хората... И пак съм изиграна.  Е... надявам се да им се върне тъпкано на тези, които правят лошо. Но помня! Или ако забравям - израствам... помня... Вселената също.

   Защото вярвам... поне се надявам, че се връща злото, защото аз може би не мога или не искам да им връщам.  (колко съм глупава?)

     Всеки си решава дали да бъде "глупав" като мен, но "добър",  или ще мачка другите и стъпил отгоре им, да си мисли, че е нещо повече от тях. Тези, които искат да стъпват отгоре, са мнооого повече днес.

                                                              Бъди от различните!

© Поверително Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Dobrotata ne e za hora li6eni ot drugi ka4estva,maxim.Zavisi kakvo razbira6 pod 'dobro'.Moje6 'dobre' da kombinira6 vsqkakvi drugi ka4edtva v sebe si.V razkaz4eto stava vapros za dali iska6 da si zadnik ili ne..ob6to vzeto :}
  • Желанието за добро,храни надежата в мен,че има смисъл да живея в хармония със себе си и околните.Още се уча да прошавам и забравям злото причинено ми и много разчитам на желанието си, да съм ДОБРА. Дали е "глупост" това желание незнам,но вярата ми в него ми дава силите да продължа стремежа си и утре...
  • Много съм съгласна с теб! Всеки сторил зло ще му се върне, защото не можеш да градиш живота си, като използваш другите само за собствени нужди. Все някога стената ще рухне... 6666
  • Добротата е за хора, лишени от други качества, така поне обичам да мисля аз.

    П.П. Колкото до самия текст - хубав и емоционален (само това "Прочети" в скобите ми направи лошо впечатление).
Propuestas
: ??:??