2 dic 2006, 2:44

Домът, в който бихме искали да живеем 

  Ensayos
2626 0 1
   Всеки човек има свое жилище. Дали това е къща, апартамент или каквато и да е сграда, тя е мястото, където живеем. Въпросът обаче е: Всеки човек ли има дом?
   Домът е мястото, където трябва да се чувстваме защитени, сигурни, трябва да има атмосфера на разбирателство, да е уютно. Всички ние изграждаме представата за своя дом още от малки деца.
   Разбира се, не всеки може да каже, че има собствен дом. За скитниците, улицата е тяхно жилище, но дали е техен дом? Дали там се чувстват добре, семействата им сигурни ли са?
   Всеки от нас има различни изисквания и предпочитания за това какъв да е домът. За някои от значение са луксозните мебели. За други, това са електрическите уреди - компютри, телевизори и други.
   Лично аз разбирам под думата "дом" това: да имам добро семейство, което не се кара, да е уютно, и да зная, че когато и откъдето и да се прибера, каквото и да сторя, вътре винаги ще ме приемат като един достоен член на дома ми. Щастлива съм, че имам такъв дом.

© Христина Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Да, повечето хора са щастливци, ако имат дом, но другите...?
    Поздрави и бъди щастлива!
Propuestas
: ??:??