Лесно е да обвиняваш другите за твоите проблеми . Лесно е да обвиняваш другите за своите неуспехи и да не умееш да признаваш своите грешки. Грешиш и неусетно намираш вината в човека до теб , но не виждаш ,че ти си човека, който допуска грешки . Не умееш да признаваш своите провали и постоянно търсиш вината в другия само и само да не признаеш , че виновника за всичките ти неудачи си само ти . Непрестанно търсиш лесното без да си дадеш сметка , че без труд и упоритост нищо не става лесно ,така както би искал . Следиш постъпките на другите и печелиш успехите си на тяхното упорство и труд . Обичам те но не понасям твоя непрестаннен егоизъм . Любовта ти е силна но с неправилна посока . Ако някога проумееш ,че посоката на твоята любов е грешна , то тогава вярвам че ще се превърнеш в човека за когото аз мечтая . Запомни че себелюбието е важно но си има граница. Проумей че по-важно е да обичаш някого силно и пламенно , отколкото да гледаш само себе си и постоянно да проявяваш своя безграничен егоизъм . Научи се да не мислиш само за себе си а да видиш че съществува някой който би умрял за теб в търсене на малка част от твоята любов!
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.