18 jun 2013, 20:52

Енергоинформационен обмен между мъжа и жената 

  Ensayos
3077 0 3
8 мин за четене

 

Енергоинформационен обмен между мъжа и жената

 

 

Връзката между мъжа и жената е най-добре да се НАРИЧА енерго-информационен обмен, защото при нея мъжът и жената ОБМЕНЯТ енергии – мъжът получава женска огнено-творческа енергия за ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ, жената - стабилизираща емоциите РАЗУМНА енергия… Освен това на информационно ниво те се обогатяват - информират се ВЗАИМНО на подсъзнателно и на съзнателно ниво – ОПОЗНАВАТ се от и до – от дълбините на подсъзнанието през съзнателното та чак до свръхсъзнателните нива. ЕНЕРГО-ИНФОРМАЦИОННИЯТ обмен има дълбоко и фундаментално значение за щастието на индивида, семействата, за еволюцията на вида Homo sapiens и въобще за развитието на цивилизацията на сегашните човеци на Земята… За ЕВОЛЮЦИЯТА на вида Homo sapiens - защото човеците могат да еволюират, но МОГАТ и да деградират…

Двигателят на еволюцията на човешкия РОД е мъжа – той по начало гледа и ВИЖДА нещата в по-далечна перспектива; той е стратег с ДЪЛГОСРОЧЕН поглед, съзерцава идеите и разумното основание на нещата и това е неговия даден от самата Природа ПРИОРИТЕТ. Мъжът и именно ТОЙ движи еволюцията на вида Homo sapiens поради способността си да вижда НАДАЛЕЧ и да организира съответно нещата според целта и стратегията си. Тук се говори за нормално развития мъж, не за мъжете-деграданти…

 

Жената, от своя страна, е източник на огнена енергия, която е предназначена за РЕАЛИЗАЦИЯ на нещата, за които мисли мъжа. Жената е източник на ЕНЕРГИЯ за живот! Затова едното ЗАЕДНО с другото е толкова свързано и взаимно обусловено, – виждането и ВОДАЧЕСТВОТО на мъжа и ЕНЕРГИЯТА на вдъхновението и осъществяването на жената – че да се говори за някакво превъзходство на мъжа и жената ВЪОБЩЕ е неуместно – относителна приоритетност и НЕЗАМЕНИМОСТ – да. Мъжът като Стратег, и жената като вдъхновителка и енерго-информационен източник – това е правилното разбиране. Тя дава на мъжа освен енергия ОЩЕ и чувства, усилва го, бетонира го душевно за земни успешни дела. А това е нещо много, защото се отнася до една пълнота и вътрешна обезпеченост, като да се е наспал човек, да има прекрасно здраве и настроение…

Това е реалността за мъжа и жената, за тяхното естество и предназначение,  както те са сътворени от Създателя или от Природата. Но това е само накратко, а може да се каже и за института на БЕРЕГИНИТЕ, което означава, че женската любов е закрила от беди, та дори от смъртта…

 

 Жената по начало е моногамна – един мъж и една идея – тя обича ЖИВОТА и реализацията на нещата – живота СЕГА, живота за мига. Краткосрочните стратегии – те са ЖЕНСКИТЕ. Жената натрупва в себе си ОГРОМНО количество енергия и в един момент, особено след 25 години, ИМА нужда да даде тази енергия на мъжа, затова се стреми тя към него; облича се добре, иска да е красива и мъжа да я гледа, пипа, гали и да снема тя от него мъжка енергия и ОСОБЕНО тя има нужда да му ДАДЕ енергия - енергия по линията на любовта. Женските екстази (оргазмите) това е директен ПОТОК енергия, който мъжа приема и се зарежда. Женските оргазми са ПОТРЕБНОСТ преди всичко за мъжа – те зареждат неговите три долни  ядра. Ядрата, това са ЕНЕРГО-информационните централи в неговото тяло, наречени чакри. В тях отива женската ЖЪЛТА енергия. Трите долни чакри това са:  червения център на Перун в опашната част на гръбначния стълб, оранжевия творчески център на Велес малко по-горе, и  жълтия център на Лада - около слънчевия сплит (пъпа).

 

Указаните центрове, ядра са обозначени по този начин, както ги описах от учения и писателя Георги Сидоров, за който ще говоря пак по-долу.

 

Погледа, докосването с ръце, галенето, близостта на мъжкото и женското тела, еротиката – всичко това не е нищо друго освен ЕНЕРГО-информационен обмен между мъжа и жената с огромни последствия. Когато обича по този начин жената, МЪЖЪТ ù дава своята мъжка енергия, от което ТЯ става емоционално стабилна – той внедрява енергията на своето ЧЕРВЕНО и оранжево ядра в ЖЪЛТОТО ядро на  жената. На жената много мъжка енергия не ù е нужна, а за нея ОСОБЕНО е нужно тя да бъде така ДОБРЕ възбудена, че да бъде доведена до оргазъм и да излее по този начин енергия за мъжа и самата тя да бъде доволна…; той се зарежда и после на базата на тази енергия ТВОРИ. Мъжът изразходва много енергия за мислене, говорене и творчество, за всички дейности в своя живот. Ето защо оргазмите, които са радост за ЖЕНАТА са преди всичко ПОЛЗА за мъжа. Затова не толкова ПОЛОВИЯ КОНТАКТ е важен, колкото е важно мъжа да гали жената, за да я възбуди максимално, ТЯ да изпита оргазъм… И то по ВЪЗМОЖНОСТ не един, за да СЕ ПОСТИГНЕ максимално разтоварване за жената и зареждане за МЪЖА. Това е ЦЕЛТА на енерго-информационния обмен външно погледнато. Но има и други последствията – това са НОВИ благодатни енергии, чувства и идеи и ТЕ се усещат по-късно…

 

Важен въпрос е мъжът да се научи да владее с разума си СЕМЕИЗЛИВА и да разбере, че целта на енерго-информационния обмен НЕ Е неговото семеосвобождаване, а да даде на жената порция мъжка енергия САМО – в момента на нейния оргазъм да насочи своята мъжка енергия в жълтото ядро на жената, на нивото на пъпа – да въведе в нея енергията на червеното и оранжевото си енерго-информационни ядра. Червеното ядро – това е грубата МЪЖКА енергия, а оранжевото – творческата енергия. Целта на мъжа трябва да бъде само енергия да ДАДЕ и да поеме от жената – да зареди своите три долни центъра с ЖЕНСКА творческа енергия.

 

Семеизлива истинския просветен мъж трябва да допуска само КОГАТО е необходимо за оплождане на жената за дете. Защо? Защото тези хиляди мъжки сперматозоиди, които той излива са телесни клетки, затворени енергетични акумулатори и те са голяма енергетична загуба за него; те ТРУДНО се възстановяват в мъжкия организъм. Този процес на възстановяване на организма на мъжа както и на съзнанието му след семеизливането е КАТО да се е спуснал в една дупка, в една планинска долина и да излиза после от нея… Не е някаква особена катастрофа, даже и може да не се усети сериозно, ама само при условие, че семеизлива става РЯДКО… Ето защо, ако жената допуска и желае мъжът ù често да се празни, ТОВА е равно той да я намрази и разлюби… Мъжът не трябва да ги губи тези клетки, ОСОБЕНО като се има предвид, че това на жената не й е нужно въобще  – за нея е нужно да получи дозирана МЪЖКА енергия + оргазмите, чрез които тя се освобождава от ИЗЛИШНАТА женска енергия. Ама не само се освобождава, а с радост и голяма любов, ако тя обича мъжа. Удоволствието, което е съпътстващ елемент на това е награда вече за двамата…

 

Истински победител е мъжът, ако се ВЪЗДЪРЖИ от семеизлив! Да, но той самият трябва да се устремява към този резултат. Да практикува енергетичен енерго-информационен обмен; това е ВЪЗМОЖНО даже и дистанционно с неговите жени, които го желаят. Трябва да се има предвид, че когато започне реално или въображаемо да гали жената се получава вече еротична възбуда и контакт, което говори, че енергиите текат и после мъжа трябва само да ги върти, да насища жената и себе си. Така, че половия контакт е само ФОН на един велик, почти грандиозен процес и в това божествено опиянение човек има силата да твори и двамата може да създават СИЛНИ енерго-информационни образи, които да са толкова живи, че да подхранват някаква положителна цел и да осъществяват БЛАГОДАТНИ ПЪТИЩА съвсем реално. Това си е направо магия и чудо. Всичко може да бъде реално въобразено в този миг на съединението – като например могат да съзерцават образа на бъдещото дете или да си представят други цели или цел. Тези образи Будимир и Влада** ги наричат ОБРАЗМИ.

 

Няколко думи за техниката, която трябва да усвои мъжът, за да влиза в безсеменен енергетичен оргазъм и да зарежда жената с енергия за здраве, а от нея да поема тази енергия, която тя с радост ДАВА когато бъде доведена до съответното състояние. И така, като възбуди жената и то не с директен полов контакт толкова, колкото с ДОСТАТЪЧНО ласки и когато я приближи до състоянието на оргазъм, мъжът може да влезе и в момента на оргазма да й даде през ЖЪЛТИЯ трети център двете кълба енергия – ЧЕРВЕНОТО и оранжево – и така зарежда трите й центъра отгоре надолу. В същото време в него влиза женската ЖЪЛТА енергия, която той издига нагоре до главата и излива през главата отгоре до долу за жената; и женската енергия може да бъде издигната и излята по същия начин за мъжа (но жената с въртене на енергии НЕ се занимава по принцип, освен ако не е специално научена…). В този процес на енерго-обмена мъжа трябва да се грижи СЪЩО така за отдалечаване на семето, да дърпа мислено семето далеч от семенния канал, топките надолу. И главно, необходимо е  ДОБРЕ да се контролира с ума си; трябва да се старае безсеменния оргазъм да овладее.

 

Георгий Сидоров в своята книга „За семью печатами“ твърди, че ако много желае, мъжът може да овладее целия този процес и дава сведения, че в ВЕДИЧЕСКИТЕ времена преди хиляди години мъжете от бялата раса, русите и славяните, масово са владеели контрола върху семеизливането…

Обръщам внимание също и на това, че ЕНЕРГО-информационния обмен между мъжа и жената може да се осъществява и по хиляди други начини ОПОСРЕДСТВЕНО, но пак реално – и с поглед, с гледане, и с предмети, които се дарят; например жената ако изплете или съшие дреха за мъжа, ако сготви храна за него и т.н.

 

Правилният енерго-информационен обмен между мъжа и жената е основата на ЩАСТИЕТО им.

 

Лесничея                              16.06.2013 г.

------------------------

Будимир и Влада** - те са мъж и жена, които имат знания в областта на ВЕДИЧЕСКАТА традиция. Будимир е автор на книгата „Последняя жертва эпохи“.

 

 

 

© Леснич Велесов Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Е, какво толкова има да разбирате на тези псевдофилософски в началото, а след това и съвсем безумни безсмислици, че и с претенции едва ли не на последната инстанция и мисъл... А цитатите на 'авторитети' са убийствени...
  • Интересно. Не съм посветена в тази материя, но мога да се съглася до средата- оттам нататък не съм много сигурна.
  • Доста твои творби прочетох, но.. колкото и да ми е неудобно, трудно те разбирам. Въпреки че звучат страшно смислено!
Propuestas
: ??:??