16 ene 2009, 14:27

Глътка абсент 

  Ensayos » Personales
1395 0 8

Шот. На екс. Абсeнтът е "King Size Original". От бутилката Ван Гог гледа замечтано нанякъде.

Притварям очи и преглъщам. Очите остават затворени, за да се насладят на усещането. Гореща струя пропълзява по тялото ми и ме отвежда някъде толкова далеч. Там, където един човек броди сред слънчогледите, които се обръщат не към слънцето, а към него, за да бъдат нарисувани.

Отварям очи. На стената виждам ваза с леко повехнали слънчогледи - свели са глави към бутилката, от която замечтано нанякъде гледа Ван Гог.

© Весислава Савова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Хе-хе, Марко, Светослав, наздраве! Ама дали ви е притрябвала жена в движението? Аз пия едно вино и вижте какви ги "дробя" на приятеля ми (горкият!)
    Любовно-опияняващо
    на К.
    Отпивам глътка старо вино.
    То се разлива на талази -
    по мене ненаситно лази...
    Сърцето ми е то пленило.

    И за ръка ме сякаш води
    по дирята така желана.
    Че то отдавна време стана
    да спра пред твоите покои.

    Вратата ще отвориш бавно,
    аз тихичко до теб ще седна.
    Ще си дарим надежда последна,
    нощта ще бъде наша само.

    Не с вино - с обич ме пои,
    че толкова съм зажадняла
    за ласката ти закъсняла,
    за наште сбъднати мечти.
  • Наздраве Веси! Очертава се основаване на движение. Ако не на тия избори на следващите. Марко, трябва да помагаш, човече.
  • Веси,друго твое аплоа...Харесах!
  • Шот. На екс.
    Притварям очи и преглъщам.
    Грег, имаме си последователи.Веси,наздраве, мило!
  • Наздраве, Светослав! Да ти е сладко. Радвам се, че хареса, Феичка.
  • Поетично...
  • Ей, как съм го пропуснал това. За пръв път виждам жена да пише по - прочувствено за алкохола от мен. Свалям шапка и вдигам чаша. Наздраве!
  • Най-доброто проникновение, което съм чел, подтикващо към алкохолизъм
Propuestas
: ??:??