11 dic 2011, 20:14

... и ще останеш тук завинаги! 

  Ensayos » De amor
3583 2 2
1 мин за четене

Всичко, което искам да знам, е дали ти си моята съдба, или просто случайност... но ако си само случайност, защо животът ме среща втори път с теб? Защо ти си единственият, който мога да обичам? Защо се чувствам виновна, дори когато само се опитам да си помисля да се откажа от теб? Защо очите ми са слепи за живот без теб...? Защо ръцете ми са сковани за всеки друг? Защо сърцето ми те обича, въпреки цялата болка, защо не се отказва от теб? Защо не мога да те изоставя поне в мислите си? Искам отговори... Искам да знам защо нещата се случват така?! Искам да знам дали един ден ще бъда възнаградена с теб за всички сълзи и безсънни нощи, защото винаги ще те обичам и ти винаги ще си всичко, от което се нуждая! Възможно ли е някой да бъде обичан толкова силно и така истински… ДА! А ти не виждаш, че това се случва точно на теб... На света е останала толкова малко и неоценена любов, че това си е цяло чудо. Горда съм с това, че мога да (те) обичам и съм ти благодарна, че ти ме научи на това и че ти си този, заради когото все още мога да се наричам Човек, заради теб станах такава... Никога няма да спра да те искам и каквото и да се случи оттук нататък, аз винаги ще те чакам и винаги ще се надявам, че някой ден ще дойдеш до мен и ще останеш тук завинаги... А аз ще се опитам дотогава да съм се научила как да ти показвам колко много означаваш за мен. Обичам те!

© Магдалена Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • така е, но една силно изстрадана любов те прави по-силен и по-внимателен, защото виждаш как не трябва да постъпваш с другите, а и така разбираш, че си способен да обичаш
  • хм...внимавайте! Любовта е болест! Не боледувайте така неистово и толкова "вечно"! Ами ако има по-интересни принцове от предпоследния фатален?
Propuestas
: ??:??