28 ene 2024, 12:38

Истината за женения мъж 

  Ensayos
233 1 15
4 мин за четене

    Днес е топъл януарски ден. Сякаш пролетта е вече дошла. По улиците са тълпи от хора, излезли да се разходят. Повечето са семейства с децата си. Ето пред мен са мъж, жена и двете им деца. Той е прегърнал половинката си. Жена около 40-те, малко пълничка – Рубенсов тип. Говорят, смеят се, а децата се щурат пред витрините на магазините. Да това не са единични семейства. Затварям очи и в главата ми нахлуват мисли. Спомням си десетките бременни момичета около 14-18-годишни, стотиците деца потънали в полови инфекции, самотни, млади жени, с нежелана бременност или също с инфекции. Да, професията ми е такава да виждам грозната страна на живота, много често съм слушател на споделените чужди неволи, но аз съм и мъж. В пиянски компании съм чувал гнусните хвалби на "селски бикове", които се хвалят, какъв секс са правили с наивни момиченца или изстрадали жени. Всъщност "примамката за този улов" е толкова стандартна и тъпа, но явно много момичета и жени се вързват на нея. Същият този "примерен мъж", за който ви писах преди това се прибира вкъщи сяда на лаптопа или грабва телефона и започва преследването на дивеча. След като го е омаял с научно-фантастични разкази за живота си, след като е написал в някой сайт сладникаво-сополиво стихче или разказ, след като е излязъл в някое кафене и започнал шаблонизиран разговор, вече е намерил жертвата. Влязъл е под кожата и, достигайки до ниво "споделяне на интимни тайни от живота си". А бе, без извинение, пръчове, сменете сценария. Всички от много месеци... години, не сте правили секс с дебелата си съпруга, третирани сте, като египетски роби, които ходят на тежката си работа, за да нахранят децата, които обичате и хистеричната и ненаситна съпруга, миете, чистите, готвите /въпреки че в действителност не можете почти нищо от това/. Да, тук пропускам, че наистина работата им е "тежка", защото и там трябва да търсят любовници и там трябва да се показват, че са мъже. И ето идва заветният улов. Преспиване в някой хотел или мотел с жертвата, може и да е вкъщи, когато "оная свиня" жената я няма. Следва луд секс с младата мръвка, усещането, че си пич и после... Връщане вкъщи, взирането с празни очи в телевизора, машиналното дъвчене на вечерята и ако онази тлъстата е усетила сексуален нагон, клатене , гледайки отново в нищото. И така ден след ден, в които дни се раждат фантазии за живот с младото гадже или другият вариант, забравяне на всичко и влизане в сивото русло до следващия улов, като в периодите на мъжки пиянски запой се хвалиш, как си подлудил оная дребничката от чукане. Истината е една, не си я подлудил, защото нито ти, нито тя знаете, какво е истински върховен секс, защото просто не сте го правили истински, обичайки.

Може да звуча, като моногамен лебед, но не смятам, че трябва да бъда шимпанзе Бонобо, което се клати, защото това правят и другите шимпанзета около него. Секс без силата на любовта е просто клатене.

Стандартната ситуация, която ви разказах, може да има и отенък на истина. Наистина жененият мъж да се е влюбил. Добре, но той има пред себе си избора да напусне жената, с която живее на семейни начала... Следващото тъпо обяснение за пред момиченца е "Ама аз обичам децата си". Отново пълни лъжи, първо – ако ги обичаш няма да направиш това, второ – дори и да напуснеш "омразния дом", който ти си изградил, не ти пречи да ги виждаш и да се грижиш за тях. Следващо обяснение – "Ама няма да ги виждам всеки ден", та ти и сега не ги виждаш, връщайки се от работа или от любовни похождения в късни доби. Просто няма никакви оправдания затова, което си направил, с една дума е гнусен грях.

В началото ви написах за грозните последствия от този грях върху жените. Да, това е едно психическо унищожение за тях, колкото и безмозъчни да са, защото едно дете останало стерилно до края на живота си или жена с наранена психика не е само пиянската хвалба от женения мъж.

Пиша ви за тази страна от живота, защото виждам последиците. Не, че се надявам нещо да се промени, но може само на един женен мъж, някога в съзнанието да светне лампичката и да се  възпре по този начин да показва мъжествеността си, да осъзнае, че семейството е наистина нещо свято и то е връзката между двама души, независимо, че плътта им остарява.

Покажете мъжествеността си по друг начин, а начините са много. Не мислете с пениса са си, а с главата на раменете, колкото и малко мозък да има в нея. Помислете и за създанието, с което правите това!

Искам да ви кажа, че есе на тази тема с главен герой жената няма да е много по различно и вероятно ще го напиша.

© Гедеон Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Веселина, не знам, как много пластово да изразя възмущението си. Това го написах, защото предния ден на преглед бе дете, което ме гледаше ужасено, не разбирайки, какво значи вагинит и салпингит. Постоянно повтаряше "Ама много ли е страшно?!". Вечерта бях поканен от същите такива мъже, който "възторжено" си разказваха това, за което писах.
    Катя, в обществото винаги жената е виновна, особено ако е дете. Не твърдя, че жените са невинни ангелчета, но не са и жигосаните със знака на порочността.
  • Ууууу всичките прасета на мезета... Много еднопластово.
  • Много ми хареса споделеното от теб. Коментарите също са интересни. Трябва по-често да се пише на тази тема, но не всеки има твоя опит. Познавам хора, които смятат, че на мъжът всичко е позволено, а когато е изневерил то той е бил жертва на някоя жена
    с нисък морал. Така мъжът не носи отговорност за постъпките си и естествено ще продължава да го прави.
    Поздравления за написаното!
  • Значи, мен ще ме подмине.
  • Да, затова при образованите е в повечето случаи болна.

    П.п. Надявай се.Надеждата крепи не образования, докато се образова.
  • Слава богу, простатата засега е наред, Жабчо.

    П.П. ''простата'' от ''простак'' ли произлиза?
  • Люси, „Светът е голям и спасение дебне отвсякъде“ е интересен българо-немски филм, но аз бих перифразирал "Светът е голям и опасности дебнат отвсякъде"
    Метрономе, радвам се, че пикаеш, явно нямаш образУвание на простата и тя ти е добре Иначе тук запетаята е от голямо значение, но развратността не.
  • Образованите са и горди фарисеи (всичко знаят, всичко могат...). Виж и тук в сайта - за неправилен правопис или запетая се хвърлят като петли в бой (само за да се покажат, че са образовани). Да ви пикая на образУванието! Докога ще се пъчите с образованието и знанията си!?
  • ''Не може един образован и културен мъж да се насочи към случаен уличен секс и да рискува връзката си със стойностна жена''.
    Люси, това е някакво клише. Образоваността няма нищо общо с морала. Виж полит. деятелите ни поне. Сред образованите има и не малко гейове - предимно сред образованите и ''културните''. Това е още по-зле от случайна връзка с жена.
  • Жабок, ти се сблъскаваш със злото всеки ден. Все ми се иска да вярвам,че това не е масово явление.Познавам много млади хора, които изградиха семейства без брак и възпитават децата си чудесно. Познавам семейство с 4 деца, на които лекарите казаха, че могат да ги имат само инвитро. Да, първите две са такива, а вторите две по естествен начин. Семейство за пример- жената работи здраво , защото е IT, a мъжът е художник и се грижи прекрасно за децата. Пак ще кажа - светът е друг, а избор има всеки.
  • Люси, толкова лежерно ми звучи коментарът ти, но трябва да ти кажа, че в практиката ми мъже потънали в хламидни и гъбични инфекции са във възрастта 35-50 години и повечето са с добро образование и социален статут. При снемане на анамнеза почти всички са имали много и безразборни контакти с жени. Така че нито образованието, нито социалният статус са определящи. По-скоро са показатели за по-разгулен живот. На практика духовната им същност е такава. Не напразно във всички религии блудството се определя, като един от тежките грехове.
  • Жабок, и все пак поведението на един мъж или жена се определя от образованието, културата и средата, в която са израстнали и възпитани и тази в която живеят.Не може един образован и културен мъж да се насочи към случаен уличен секс и да рискува връзката си със стойностна жена. Това е по- скоро пракитика на ниско образованите, впияндурчени среди.Огромен процент от младите хора от 29-44 години живеят без брачно свидетелство и имат деца,припознати от мъжа. Приемливото се променя динамично. Поколението на родените в 60-те години широко отвори вратата на разводите, а децата на това поколение отвориха вратата на безбрачното съжителство с или без деца. Сексуалното образование е изключително важно наред с доброто семейно възпитание. Не само в училище, но най- вече в семейството трябва да се говори за вредата от алкохола, дрогата и безразборния секс.Изгарждането и възпитаването на четенето като навик е много важно. Младите хора трябва да четат повече художествена литература, да ходят на театър.
  • Люси, правени са анкети от престижни университети в цял свят, заради проблемите в съвременните семейства. Между 70-80% от анкетираните мъже са заявили, че един или повече пъти са имали секс с други жени. Радвам се, че си такъв оптимист. Според мен процентът е дори повече от 80. Ако женените мъже бяха такива ангелчета градовете нямаше да с пълни с публични домове и пред училищата в глухите улички нямаше да висят коли с разгонени мъжки климактерици.
    Странно ми е, че по тази тема в сайта се разнесе гробна тишина.
  • Доста грозна истина, но едва ли се отнася за голям процент от мъжете. Далеч не всички са толкова елементарни. Същото се отнася и за жените. Повечето не търпят търтеи, мърльовци и пияндета. Мое мнение за темата на есето, Жабок 😊
Propuestas
: ??:??