26 ene 2011, 21:33

Измерението на мечтите: Отмъщение 

  Ensayos
934 0 5
1 мин за четене

Мечтах...

 

Аз ще бъда вашата болка!

Аз ще бъда болката, която заслужава ненужното ви съществуване!

Аз ще ви отрека!

Аз ще ви попреча да вземете моите мечти!

Аз ще ви пречупя!

Аз ще ви доведа до заслужения ви край!

Аз няма да ви простя!

Аз няма да ви съдя по вашите измислени правила!

Аз няма да ви позволя да ми се опълчите!

Аз няма да вляза в тълпата на глупаците!

 

Бягайте, поне се опитайте!

Защо не тръгвате, да не ви досрамя?!

Скрийте се, поне опитайте!

Не ме лъжете, покажете ми как наистина се чувствате!

 

Ще ви взема всичко, което имате!

Ще ви покажа, че когато искаш, можеш наистина да полетиш!

Ще ви преследвам и през деня, и в съня!

Ще ви накарам да забравите какво е Светлина!

 

Посегнахте към всичко, което ми е ценно!

Взехте ми времето!

Взехте ми бъдещето!

Искате да ми вземете и живота!

Хайде, опитайте!

 

 

А сега времето ви идва!

Колкото и да ме молите, ръката ми няма да се спре!

 

Защото ми взехте мечтите!

Защото ми втълпявахте вашите страхове и вашите лъжи!

Защото ме засипвахте с неправда и грозота!

Защото ме карахте да живея вашия безсмислен живот!

 

Затова днес се заклевам!

Заклевам се, ще ви накарам да си платите за това, че искахте да вземете моя дух!

Заклевам се, ще ви накарам да си платите за болката, която ми причинихте!

Заклевам се, ще ви накарам да си платите за всичко, което ми сторихте!

Заклевам се, ще ви накарам да си платите за мечтите, които ми убихте!

 

... и някъде тук се събудих от мечтата.

 

 

Затова сега се заклевам – в пълно съзнание и без капка колебание – ще ви накарам да си платите.

© Иван Радев Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Хм... ама кой тук е с такива възможности?
    Едва ли е Господ, защото Той такива не ги и помисля.
    Чак ми стана смешно.
    Никой не може да вземе душата на никого.
    Духът, мечтите, свободата, крилете, животът... те са състояние на човешката същност и са персонални.
    Много емоция има тук... само емоция за съжаление
  • Благодаря ти за коментара, Кирил! Нямах намерение да се обяснявам, най-малкото на някакъв изключително неграмотен коментар... но така или иначе съм почнал:
    Първо е важно човек да разграничава към кой как да се държи. Особено един мъж. Едно момиче има всяко право да не се стреми към сила и злоба, но един мъж не може. Обидно е да се държиш с тези, които обичаш, както с тези, които не понасяш. Длъжен си да показваш разликата с поведението си.
    2. Ако нямаш сила и воля, ако не си способен на злоба към тези, които не понасяш, дано никога никой да не те обиква! Да обичаш означава и да пазиш, да се грижиш и да се бориш за някого. Слабостта ще обрече не само тебе, а и тази до теб.
    3. В тази група есета има много неща и по други теми. Като се научиш да пишеш на български отиди да ги прочетеш.
  • Браво!!!ne osyjdaj..ne osyjdaj....те ще ти кажат на тебе какво да осъждаш и какво не,сякащ могат да вникнат.и ще ти дават съвети,а са 100 нива под тебе.Естествено,че ще бъде губещ,но ще носи светлина по неговия си начин.Ако някога разберат значението на светлината,може би ще открият кой всъщност е губещия.
    към rogatia....не е ли любовта тази,която го кара да пише нещата с истинските им думи.а ти показваш що за бай ганьо си
  • ne osijdai...drugite za svoeto sobstveno bezsilie... otmastenieto e greshno vdahnovenie...Lubovta e, istinskoto vdahnovenie...tia rajda voliata... pro4stva setivata... i pokazva patia do me4tata!
  • При този начин на мислене няма как да не бъдете губещ...
Propuestas
: ??:??