27 feb 2009, 14:36

Какво е приятелството за мен? 

  Ensayos » Estudiantiles
21340 2 1
2 мин за четене

Какво е приятелството за мен? Много пъти съм се питала този въпрос. Както и много други. Като: „Защо винаги ми забиват нож в гърба най-добрите ми приятели?”, „Дали имам въобще приятели?” и „Аз ли  нещо бъркам, че винаги оставам без приятели?”. Освен с тези въпроси, аз ще започна и с един спомен: „Приятелството е като морски бисер, ако имаш, пази го. Ако го нямаш, търси го!!!”.

Много трудно можеш да намериш приятел, на когото да разчиташ. Да е до теб в добро и зло. Преди любовта  най-ценното е приятелството, защото много от връзките между момче и момиче започват първо от едно добро приятелство и прераства в него по-красиво и дълбоко. Има много видове приятели. Но главно се разделят на два вида истински приятели и фалшиви приятели.

Истинските приятели са тези, на които можеш да разчиташ в много от трудните си моменти, тези, които може да ги вдигнеш в четири през нощта, за да им поискаш помощ. Тези, които са до теб и в най-добрите ти моменти. Ако имаш някакъв проблем, който те мъчи и ти трябва помощ, но не можеш да го споделиш с родителите си, първия човек, към когото ще се обърнеш, е приятел. И ако наистина ти е добър приятел, за какъвто го смяташ, ще направи всичко възможно да ти помогне.

Фалшивите приятели се разделят на няколко вида. Които са: приятелство за изгода, приятелство, за да те унижават. Приятелството за изгода е едно от най-лошите неща, които може да се случи на един човек. Казвам го от личен опит. Защото съм преживяла такова приятелство. Имах една приятелка, на която няма да спомена името и излизаше с мен само защото брат ми работеше към цифрови системи Варна преди да се премести на сегашната си работа. И тя беше и все още е към цифрови системи Варна. И понеже интернетът не беше много хубав (не правя на никой от другите доставчици реклама на интернета) и си мислеше, че като ми е приятелка, брат ми ще направи така, че да и е по-добър интернета. Ама не стана. След като брат ми напусна тази работа и се премести на друга работа, тя спря да излиза с мен. И на всичкото отгоре все на мен се оплакваше, че интернетът и е лош. Сякаш аз мога да направя нещо, за да го подобря. И освен това говореше зад гърба ми. Друго, от което може да те заболи, е приятелството за унижение. Защото в лицето ти се правят на приятели, а зад гърба ти говорят: „Тя е курва, тя е проста и глупава” и какво ли още не.

Приятелството е нещо ценно, пазете го, за да не пострадате като мен.

© Тъмен ангел Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • така е ного си права хареса ми есето и наистина много е лошо да устанеш без истинки приятели успех
Propuestas
: ??:??