17 mar 2007, 20:00

Какво е за мен „пристан и заслона”  

  Ensayos
7347 0 5
2 мин за четене

        Какво е за мен „пристан и заслона”

 

 

       Забързани в ежедневието си, тъжни и безлични, вървим по пътя на живота и не осъзнаваме колко празен и безличен е той, когато не го споделяме с никого или не го изживяваме пълноценно. Такова може да бъде ежедневието на всеки един от нас.

    Понякога, щом видя човек сутрин,  ми се иска да го поздравя с „Добро утро”, за да му покажа,  че в този забързан свят има хора, които могат да направят деня  наистина добър само с един жест на внимание. Но когато видя замисления му поглед и уморемото му лице, не успявам да изрека тези думи. С всеки ли е така? Може би всеки се буди сутрин с едничката мисъл, че вечерта отново ще се прибере в своя „пристан и заслона”, в своя дом. Мястото, където се чувстваш сигурен и обичан, мястото, в което можеш да освободиш душата си и да изкажеш мислите си. Няма нищо по-хубаво от това да бъдеш в своя роден дом. Там волно запяваш любимата си песен и прегръщаш обичните си родители. С тях можеш да споделиш болката си, да обясниш проблемите си или просто да поплачеш на рамото им, защото знаеш, че те винаги ще те обичат и подкрепят - те са извор на безкрайна сила... Няма нищо по-прекрасно от това, да се чувстваш истински пълноценен човек, а кой друг би могъл да ти помогне за това?!

„Пристан и заслона” не е само къщата, в която живееш, а всички твои приятели и роднини, които те карат да се чувстваш щастлив и значим, и ти помагат да разбереш истинския смисъл на живота.

 

 

 

                                                                                                          Из - Домашното ми по литература

© Десислава Андреева Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Страхотно е, Браво Деси
  • Много е хубаво.. Бих казал прекрасно.
  • мн е хубаво
  • Елена, уважавай написаното от Деси. Това, че не ти е харесало не ти дава право да използваш жаргони и то точно в сайт за творчество...
  • А не може ли да се чувстваме "у дома" навсякъде? Защо някоя сутрин не поздравиш замисления и уморен човек, когото срещаш на път за училище? Тогава няма да е важно дали той ще ти отговори. Тогава ТИ ще се почувстваш жива
Propuestas
: ??:??