23 abr 2020, 0:16

Какво те прави щастлив? 

  Ensayos » Filosoficas
3732 4 1
1 мин за четене

 Всеки един ден може да бъдеш щастлив, зависи всичко от теб самия. Зависи какви мисли позволяваш да влязат в главата ти, защото човек е това за което мисли. Мен например ме прави щастлива самият факт, че се събуждам сутринта и, че през този ден имам отново възможността да се потрудя за постигането на някоя моя цел или, че мога да постигна нещо което съм си определила. За това, че и днес ще мога да науча нещо ново или, че ще имам възможност да видя нещо красиво, което ще ми направи впечатление. За това, че ще мога да си дочета последната глава от книгата, в която ще разбера как се решава съдбата на моите герои, за това, че и днес ще опитам да зарадвам някой, не знам дали ще мога, но обичам да опитвам. За това, че и днес имам силата да обичам искрено, защото да обичаш истински било то, близки, приятели или любим човек е едно от най - великите чувства! Щастлива съм, заради това, че моите родители ми имат доверие и, че ме подкрепят във всичко. Благодарение на тяхната подкрепа, както и на моите приятели днес аз съм на такъв човек. Радвам се, че правя нещата, които ми харесват и, че всеки ден имам възможност да преодолявам себе си и, че ще мога да работя всеки един ден със себе си  за да ставам един по - добър човек. Всъщност не мога да опиша всички неща, които ме правят щастлива, защото са много. Според мен тайната на щастието се крие в това да се чувстваш добре както вътрешно, така и външно! Тайната е в това да можеш да харесваш себе си. За това, за да харесаш себе си, се опитай да се опознаеш  и го направи нарочно. По този начин ще видиш, колко много ще се преоткриеш и колко причини има да бъдеш щастлив!

© Веселина Станишева Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Хареса ми посланието, с което завършва есето. А как се реши съдбата на героите от книгата? 😊
Propuestas
: ??:??