Няма човек на света, който да е безгрешен. Всеки прави грешки, но и от тях се учи как правилно трябва да постъпва. Да сториш грях - това е да направиш нещо почти непростимо, за което винаги ще съжаляваш. Повечето хора не мислят за последствията и правят необмислени неща, за които жестоко се разкайват.
Според мен най-тежкият грях, който човек може да извърши, е да убие човек по много жесток начин. В днешно време хората убиват техните събратя, дори и да са невинни, за да освободят голямата си ярост, която кипи в тях.
Убийството е най-тежкият грях, защото когато човек умре, ти не можеш да го върнеш и това винаги ти тежи на съвестта. Близките на убития страдат много, че той не е сред тях, а виновният за престъплението винаги гледа да избяга от реалността, но тя винаги го преследва – това е една трагична картина, която не пожелавам на никого. Все пак народната поговорка гласи, че “Признатият грях е половин грях” и въпреки че не можем да върнем времето назад, поне ще си признаем, че сме го сторили, така ще ни олекне.
Нека никога да не прибързваме с решенията си, защото могат да ни доведат до фатален край и винаги да помислим, преди да направим нещо, за което ще съжаляваме.
© Севда Георгиева Todos los derechos reservados
с непреходни общочовешки ценности! Да, така е, убийството
е най-тежкия грях! Поздрави за мъдрата авторка! (6+) БЪДИ!