13 dic 2009, 20:59

Коледен венец - участие в Третия Коледен Творчески Фестивал 

  Ensayos
1108 0 7
1 мин за четене

Коледен венец

 

Какво е празнуването на Коледа без онези пъстри венци, които последните години по западен образец украсяват вратите  на домовете и внасят светло празнично настроение в тях? Цветовете на живота и лятото преливат в него, прегръщат се и събуждат усмивки и надежди за слънчеви топли мигове, споделени със семейство и приятели.

Моят Коледен венец е  различен. Ще го заплета сама с обич, избирайки най-светлите и красиви мигове от живота си, събрани в безкраен кръг от усмивки – подарени и получени. Ще  увия венеца  с листа от детски спомени,  от онези, в които моите баба и дядо бяха живи и ме гощаваха за празника с домашно приготвена баклава. Пъстрите разноцветни панделки на семейните вечери ще бъдат нежните птици в  Коледния пръстен. Ще добавя вместо  шишарки онези  светулкови мигове, в които бях най-щастливата жена на света. А плодовете на калина ще заменя с подаръците, получени от Съдбата и липсващи в  магазините – усмивките на моето семейство,  топлината  на шепата верни приятели.  Вместо златен прах ще посипя  клончетата на живота с добрите постъпки, които съм извършила  и благородните, които познати и непознати хора са извършили за мен през годините.

Ще закача този Коледен венец  на вратата на сърцето си, за да знаят хората, които обичам и  ме обичат, че са добре дошли на празника в душата ми.

А после ще го изпратя да пътува във времето, фотографирайки го в албума на сърцето, за да  го виждам и не забравям, че на Коледа се случват чудеса, ако подариш поне една детска усмивка и самият ти получиш  такава.

Лесно е да бъде изплетен Коледен венец като моя от всеки.  Най-истинските коледни звезди са  онези, които греят в очите на нашите обичани близки. Подарете им  своя нематериален коледен венец и бъдете сигурни -  ще  ви  докосне чудото на Рождество!

 

© Илияна Каракочева Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??