Манипулират ни и ни наблюдават ежедневно и ежечасно.Може би най- голямата манипулация е здравната система. Всички знаем ,че това е бизнес с цел контрол. От една страна ни разболяват , а от друга ни дават лека срещу много пари, за да са супер богати. Така,че аз за себе си предпочитам да седя далеч от здравната система. Доколкото е възможно. Въпреки ,че винаги могат да ни пратят там. Отказвайте много от леченията.Обърнете се към природата там има всичко и то безплатно. Образоват ни , често след много време, пари и работа, за да ни дадат почти нищо след време. Използват нашия срам и страх от болка и амбиции и алчност за контрол. Нямате зъби - красиви сте. Мръсни сте голяма работа. Аз никога не се срамувам - нищо човешко не ми е чуждо.Боли ви нещо ще мине . И да не мине нас ще ни мине.Нищо не е вечно освен миговете радост. Мили жени не позволявайте мъжете да ви контролират по какъвто и да е начин освен с отношение. Без отношение няма връзка и обич. Внимавайте на кого и дали раждате. Не сте длъжни на никого. Камо ли на мъж , който иска да ви използва. Искайте много от мъжете за да родите и най- вече отношение и грижи. Християнската религия ни дава някои истини за света . Ако имате различно мнение и не сте покорни и кротки ,ще ви преследват и унижават , но вие не отстъпвайте.( Без срам и страх нали.) Ще ви бърникат в мозъка, тялото и душата и ще сте бедни, болни ,а може би мъртви по някакъв начин. Ако ме видите един ден и мен такава да знаете , че съм права. Не ми се подигравайте никога тогава,а ми подайте ръка.Това всичко е машина за нещастие и терор над човека. И Аз не вярвам в нея , не вярвам в развитие без добро. Не вярвам в свят изграден от болка и страдания, в който сме роби на всичко и всички.Нито в този, нито в онзи. Имайте пеперуди в душите и морета в очите. И най- важното събирайте щастие, създавайте го. Ето я тайната на вълшебната отвара за щастие. Бъдете дете цял живот чрез прегръдки , целувки , хумор и въображение. Бъдете честни винаги . Давайте своята любов и истина.Бъдете глупаво мили и любезни и съпричастни с всички -безплатно е. Раздавайте се за другите и един ден ще осъмнем в по- добър свят.
Обичам ви.
© Йоана Борисова Todos los derechos reservados