21 nov 2007, 9:22

Любов, тук ли си?... 

  Ensayos » De amor
3668 0 25
1 мин за четене

 

Чувствам тъгата ти като своя! Чувствам ръцете ти, преплетени с моите и същевременно толкова далечни... Обичам феерията на красивите ти коси, но дори не помня как изглеждаха... Желая да те целувам, но всъщност не познавам ласките ти... Отпивам от теб като от живителна река, а дори не знам какво ми носиш!? Харесвам всичко, което ми даваш, чувствам го свое, а всъщност съм бедна духовно и толкова самотна... Жадувам те повече от всякога, искам те само за мен... Но какво си ти? Какво е това чувство, непознато за една самотница?... Чувство, което я кара да мечтае, да гради въздушни кули и да плете лабиринти от радост? Да, това е ЛЮБОВТА! Една е тя на света, едно чувство, но! Достатъчно, за да промени цял един живот и да го осмисли! Ще осмислиш ли и моя живот, любов?Ще ме накараш ли да тръпна, да очаквам, да се моля, да коленича пред теб като пред олтар? Ще ми върнеш ли усмивката на лицето, ще пресушиш ли сълзите ми? Ако го сториш, ще ти се отдам завинаги, ще бъда само твоя, ще ПРЕБЪДА заедно с теб! Ще ти пристана с цялото си същество... Искам да летя волно с теб, да те опозная! Искам да се събуждам сутрин до теб и да те милвам... Позволи на една бедна духовно душа да се извиси... Помогни й да възкръстне за нов живот! Бъди за нея всичко на този свят!... Разучи всяко кътче на душата й, накарай я да зависи от теб... Бъди й опора в дългите безсънни нощи, бъди слънчевия лъч, на който волно ще лети, бъди цвета на сънищата й, бъди дори болката в сърцето! НО! Болката от любов! Онази - изпепеляващата, страстната, силната любов!Вечната и неуморимата, търсещата, изгарящата... Онази, която не се страхува от препятствията по пътя, онази, която знае, че някой някъде има нужда от нея! Протягам ръка, за да те уловя! Любов, тук ли си!?...

© Аз Добрата Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря ти...!Много хубаво ми стана като прочетох коментара ти!
  • Поздравявам те за красивите мисли, които споделяш с читателите чрез това отлично есе!Бъди все така добра и няма начин да не уловиш истинското щастие!
  • Благодаря ти, Романтична душа...Ти ми стопли сърцето с милите си думи...Нали затова творим произведенията?За да си доставяме удоволствие един на друг..
  • Протягам ръка, за да те уловя!
    Любов, тук ли си!?...
    ...
    Ох, разплака ме!!!
    Благодаря ти, мила моя, за това есе!
  • Мариолка, в момента ми е много тежко, защото си имам проблеми /като всеки човек/, но...думите ти..Ах, думите ти направо ме трогнаха!Написала си ги така хубаво, толкова близка те чувствам, макар и да не те познавам! Малко са хората, които ще те оценят като човек и няма да ти се присмеят за една или друга дума..Като цяло в този сайт открих СТОЙНОСТНИ И ИСТИНСКИ хора, които ме карат да се държа на ниво ..и да продължавам да творя..Оцениха ме като творец, а това за мен е повече от всичко!Благодаря ти, приятелко, както и на всички приятели, които ми пишат!!
  • Ех, добрата ми и прекрасна млада дама,
    как съм могла да изпусна този самороден
    къс феерия от чувства, толкова близки,
    които до днес усещам!!!Просто...ти се покланям,
    че си могла да ги изразиш по начин не прехласнат,
    а съвсем истински, земен!!!И ти я желая такава да те осени!!!
    С една дума, тя е златното ключе, нека и ти го получиш!!!
    Някой друг път още може да си поговорим на тази тема!
    Приятна вечер!!!
  • Невероятно е ! БРАВО!!!
  • Маги, добра си повече от мен!!!
  • Рени, мерси, че ме окуражаваш!Много си мила! Наистина се усмихнах..Но заплаках от радост, защото се убедих, че още има толкова хубави хора като вас, че не сте изчезнали...!А произведенията ви са върховни, така да знаете!
  • Рени, и теб те цункам по челцето и всички вас пред портата на Добричка
  • Маги.........Ти беше ЧЕРЕШКАТА на тортата!Разплаках се...Благодаря!!!!
  • Тук има Любов, много чувство и Талант.
    Гледат ме очи на Поетеса и Худжнник-
    въобще ЧОВЕК НА ИЗКУСТВОТО. Казах.
    С много обич, Добричка.
  • Наистина ме карате да се разплача, НЕ преувеличавам!Просто не съм свикнала хората да ми пишат добри думи и..наистина съм поласкана и трогната до умиление!
  • ЛЮБОВТА Е ТУК,ДОБРИЧКЕ!В СЪРЦЕТО ТИ!
  • Да, така е...Чувство ако вложи, всеки може да успее, независимо дали има талант или не!Благодаря ви, приятели за подкрепата!
  • Има ли чувство се получава, мила Добричка
  • Ах, наистина не знам какво да кажа, освен : "Благодаря ти от цялото си сърце и душа!"..
  • Бъди вдъхновена, бъди обичана винаги !
    Определено има какво да дадеш и да ни зарадваш с него.
  • Ех, ама че хубави думи!Разтовари ми вечерта, а произведенията ти, Мариета, са лекарство за моята душа..И прекрасно четиво, което ме вдъхновява!
  • Ела да те прегърна !
    Чудех се къде се загуби, а тя Добрата виж каква изненада подготвила.
    Справила си се великолепно.
    !!!
  • Мерси, Криси...Чак прекрасно не е, но поне вложих чувство и се надявах да се получи..
  • Добричка, дано ти се случи!!!
    Прекрасно есе!!!
  • А какво да кажа за теб,Рени?Всички твои произведения ми харесват!Твориш прекрасно!
  • Благодаря много!И аз я пожелавам на всеки!
  • Ох,Боже!Всеки се надява за такава любов.Пожелавам ти я от цялото си сърце!Успех!
Propuestas
: ??:??