6 may 2006, 1:26

Любовта  

  Ensayos
2218 0 5
1 мин за четене

Любовта е най-прекрасното чувство на света. Не бихме могли да си представим живота без нея. Всеки от нас мечтае да я изпита поне веднъж. Любовта ни променя - прави ни по-добри. Влюбеният гледа на света по разлечен начин - всичко му се струва по-красиво, по-вълнуващо. Когато сме влюбени, ние се опитваме да скрием недостатъците си, да покажем най-хубаото от себе си. Готови сме на всичко за любимия човек, на всякакви жертви. Искаме да бъдем непрекъснато с него, да го подкрепяме във всичко. Така, както се казва при сключване на брак "В добро и зло, в болест и здраве. "Неповторимо е усещането да се чувстваме харесвани и обичани. Като че ли ни порастват криле, имаме сили да се справим с всички трудности. Днес повечето от младите хора смятат, че любовта е нетрайна и непостоянна, изчезва бързо и не оставя следа. Но аз знам, че това не е така. Когато срещнем подходящия човек, любовта не свършва. Нито времето, нито разстоянието могат да я угасят -дори я правят по-силна. Неразделна част от нея са обичта, приятелството, подкрепата, които ни правят спокойни и щастливи. Любовта понякога е свързана и с много страдания. Несподелената любов, когато обича само единият, причинява мъка и болка. Тези чувства са част от любовта, но те отминават и скоро се влюбваме отново. Любовта не отминава никой - тя вълнува и стари, и млади. Това я прави вечна - винаги я е имало, и винаги ще я има.

© Мариела Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Браво,Мариела!6
  • По-големи клишета не бях чела на едно място Пък и заглавието "Любовта" заслужава ли толкова обем? 6 няма да дам, аз си знам колко ще е, но може да се пооправи написаното. Добре поне, че нямаш правописни грешки
  • миси
  • Е с това есе, вече съм напълно съгласна! /6/
  • С малко думи много неща си казала, Мариела. Хубаво пишеш.
Propuestas
: ??:??