17 oct 2007, 23:01

^МнОгО бОлИ...^ 

  Ensayos
1754 1 4
1 мин за четене
 

         Пиша това в момент на отчаяние, на мъка и страдание. Не претендирам, че е нещо добро, но не казвам, че съм се старала...


         Срещнах го случайно... толкова случайно както и започна всичко! Неочаквано той бе нещо специално, неповторимо и от части непоправимо. Може би грешка... грешка, която много боли! Отново полагам уморена глава в меката възглавница. Стаята е тъмна и непоносимо подтискаща. Пак спомени нахлуват дълбоко в моето съзнание... За Бога, няма ли да излезеш от ума ми?! Толкова много ме нарани?!Нима съм способна все още да мисля за теб и дяволската ти усмивка, която ме покори?!

         Обичах те безумно,желана бях... за жалост любов не видях?! Толкова ли много исках, че ми обърна гръб?! Това ли заслужавах?!

         И пак сълзи напират в моята душа... Как всичко се повтаря, като в измислена игра!!!

         Мина дълго време и аз отново се затворих в себе си! Като че ли ти беше единствения човек, който беше в живота ми!

         Добре, но сега е друго... Сега боли двойно повече, сега усещам липса, на моето сърце! Ти взе със себе си част от мен, нещо, което в ляво много болеше... Засяда буца в гърлото ми и не мога да преглъщам... Липсваш ми, но знам, че е късно, искам те, но знам, че си грешка, прости ми, но вече съм друга, обичах те, а сега остана само рана дълбока, която много кърви...

© Теодора Попова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря ви!Наистина ми е адски трудно!
  • Колко познато.. Колко красиво.. Но повярвай в себе си и продължи напред Не казвай , че не можеш Всеки може..стига да го иска И още веднъж..поздравления!
  • Благодаря ти!Наистина е така!
  • Прекрасно е.... до болка истинско ;( !
Propuestas
: ??:??