18 ago 2011, 16:04

музиката 

  Ensayos » Filosoficas
3032 0 0
1 мин за четене

Музиката

 

За всеки случай, за всеки човек има музика, която му харесва и слуша.

За мен винаги е било удоволствие да слушам, да се наслаждавам и да се отпускам или да танцувам под хармоничните звуци на различни типове музика.

Възприемам я като галене по кожата, лек бриз в косите, стимулатор за сърцето и радост за душата.

Другата - съживяваща, с отсечен такт, ми повдига настроението и ми дава импулс за активни действия и работа. Друг път тя навлиза през ушите, лицето и тялото, облива ме с енергия и с волни движения я изявявам навън като движение на всеки звук, изразени като танц.

Обичам да слушам това вълшебство, което се докосва до мен и ме опиянява.

За мен музика е всеки звук, който предизвиква приятно усещане – от детското гукане, смях и плач, до въздишката на влюбения и възгласа на победител.

Музика е шумът на вятъра в листата на дърветата, клокоченето на водата в бързата река, плисъкът на вълните в морето, потропването на дъжда по прозореца.

Когато съм тъжна или без настроение, се вслушвам в звуците, идващи от колелата на минаващите коли и трамваи.

С подкрепящото въздействие на музиката преминавам по-лесно през трудните моменти и тъгата. Съпътства ме и по време на работа – като успокояващ фон, и в празници, изпълнени с разнонобразни звучения.

Мечтая, пътувам във въображението си и достигам до непознати страни с огнени ритми.

С песни и инструментални изпълнения, с бурен такт или провлачени звуци – за всеки момент си има моя музика. А по радиото, като  чувам любими певци, свързващи ме с любими хора, изживявам отново красотата на отминали моменти.

 

© ВИКТОРИЯ Бобева Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??