27 mar 2007, 20:34

Недоизказано на най-добрия ми приятел 

  Ensayos
3609 0 6
1 мин за четене

"... Скъса се... Сърцето ми е разкъсано на две. И никоя шевна машина не може да го зашие. И никой човек не е в състояние да го върне към живота. Само ти. Ти беше единствената ми надежда. Но... любовта е предателка. Измамница. А ти си нейното пълно олицетворение. Не, не на любовта. На измамата. Предаде ме. Остави ме сама. Презря ме и ми обърна гръб, като че ли не е човешко да обичаш! Забрави хубавите ни моменти и взaимната любов. Извърна глава по-студен и надменен отвсякога.
Сложи край на нашата приказка, когато тя вървеше добре. Вървеше към щастливия край. Но ти си намери друга принцеса и друг замък. Остави нашата приказка да пропадне в пропастта. Няма и следа от предишните ти чувства. Ти беше най-добрия ми приятел, но и най-големия враг..."
Е, това беше преди. Но знаеш ли, спомням си колко плаках тогава! Как исках да върна времето назад. Но вече не! Всичко свърши. Сега не искам любовта ти. Не искам да бъда твоята принцеса. И днес, когато стоя пред теб, искам само да ти кажа едно: Не ме презирай вече. Не ме отбягвай! Не ме вини, защото нямаш причина. След теб продължих да живея. Аз също те замених. Намерих си друг принц и друг замък. Но това сега не е важно. Виж, ти беше най-добрия ми приятел и искам да отанеш такъв до края. Завинаги. Не мога повече да гледам как ме отминаваш с високомерие. Не, не те обичам вече! Бъди спокоен. Любовта си отиде. Пуснах я на свобода. Защо щеше да ми е, ако не я споделям с теб?!? Сега само искам да бъдем както преди. Просто добри приятели. И ако ти си свикнал да губиш приятелите си толкова лесно, то аз не съм така. Не искам да те загубя, защото ти значеше много за мен. И още значиш. Ако и аз съм значела нещо за теб, то знаеш какво да направиш. Как да постъпиш.
Е, изборът е твой. И така, какъв е?...

© Де да се казвах Никол Шерзингер Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Ами той избора май няма да е този,който исках аз,но благодаря все пак
  • Хахах. Що му изтрихте комента бе. Хахах
  • Радвам се ако съм успяла да ти помогна
  • Страхотно есе...адски много ми харесва..аз сам в сащата ситуация и това есе ми отвори очите браво миличка
  • Ами...дано наистина да разбере,само че отдавна аз май не съм неговата "принцеса"
    .Е,Петя,а на теб благодаря за коментара и оценката
  • "Защо щеше да ми е, ако не я споделям с теб?!?"

    Хубав въпрос миличка...много искрено си се изразила и дано човекът се осъзнае и разбере каква "принцеса" е заменил Продължавай да си все така истинска
Propuestas
: ??:??