Седя и си мисля за своя живот. Питам се, щастлива ли съм?... И с жалост установявам, че съм в графата на нещастните. Живея, обичам и наранявам себе си в името на нещо, в което сърцето ми ме уверява, че ще бъде щастие. Невероятно е, как в стремежа си към него хората се променят, как си създават и рушат идеали, разбирайки, че не винаги са подходящи за тях или за ситуацията, в която попадат. Захвърлят старите убеждения и създават нови, с риск един ден и те да бъдат ненужни - тогава, когато щастието отново ще придобие нова форма – различна от предишната. Кое всъщност те прави щастлив? ...Един от тривиалните житейски въпроси. Човекът е специалист в умението си да залъгва и заблуждава себе си. Съжалявайки да прави компромиси, като мисли, че това е решението, че по този начин по - бързо ще постигне щастието. Трупа, иска, търси, а удовлетворение няма. Мъдреците казват, че щастието е субективно, че трябва да промениш мисленето си, за да бъдеш щастлив. Тогава, може би през цялото време съм била щастлива, просто не съм го знаела.
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.