6 feb 2020, 17:36

Нещо за музиката💞 

  Ensayos » Otros
944 1 1
1 мин за четене

Музиката е удивително средство, което стига до нивото на сърцето на всеки човек независимо дали той е малък или голям по възраст. Художника се вдъхновява от божествено красивата природа и от уникалните човешки същества, които правят света интересен и цветен. Писателят също черпи вдъхновение от заобикалящият го свят. Но да композираш музика е нещо което не всеки го може! Познаваш съвършено нов език изпълнен с ноти, паузи, тонове. Език, който не само идва, но и достига до душата и сърцето на човек.                                                   

Ето например Лудвиг Ван Бетховен е един уникален композитор, който е известен със своята импровизация. По изключително брилянтен начин съчетава нотите и прави една невероятно красива мелодия. Той казва: "Сърцето и душата ми са изпълнени с нежното чувство на доброта"! Неговите думи са потвърдени от неговите композиции като любовната композиция - На Елиза, Симфония номер 5 или лунната соната, която има силата да вдъхновява и успокоява хората! Класическата музика е средство чрез което човек най - добре може да познае душата на твореца! Тя освен, че претворява нашите лични чувства и емоции, също така има свойството да ни връща назад в историята! Класическата музика, носи със себе си класа, хармоничност и неподправена красота. Всяка струна, всеки клавиш на инструментите носи, своята нота, своят тон! Красивите тонове изсвирени по правилният начин, няма как да не вдъхновят и развълнуват човешката личност!

© Веселина Станишева Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??