20 jun 2007, 18:59

Никъде никога 

  Ensayos
1730 1 1
2 мин за четене
 

        Търся те в другите мъже. Търся те, но не те намирам. Няма те! Няма никой твоята цялост. Намирам само частици от теб, но не и теб!

        Твоите сини очи ги има момчето от последния етаж. Но те са само сини и не могат да променят цвета си в зелено и сиво, както могат твоите. Гледам го в очите и се надявам да те открия. Той адски много ми напомня за теб. Но това са само очите му, не си ти самият.

        Не бях забелязвала до сега, колко мъжествени могат да бъдат гърдите и силните рамене и ръце на някой мъж. Не, и докато не срещнах теб.

Търся те  в другите,но те няма! Няма те никъде там!

        Никой не може да ме накара да се усмихна по начина, по който ти ме разсмиваш. В усмивката ти се раждат светове. Това са онези забравени светове, родени от мечтите, родени в приказките, които ме извисяват по-високо от небесата, надалече към звездите, някъде в безкрайността на вселената. И аз се рея високо, летя, защото любовта ми ме прави безтегловна. Душата ми се извисява и за мен е от без значение мислите, грешките и действията на околните. Аз просто прощавам на всички. Прощавам за злините, за лошите думи. Прощавам, защото имам теб! Имам мечите си! И няма цена, която не бих платила, за да бъда с теб. Никъде другаде те няма. Има само частички от теб. Частички, които имат всички добри мъже. Но никой не притежава същите неща като теб.

         Ти си моят мъж. Ти, който ме караш не само да мечтая,а който събужда в мен доброто, красивото, забравеното. Ти си този, който ме защитава, който ми помага. Ти си всичко за мен. И се надявам никога да не те загубя. Не ме напускай първи от света, не ме напускай първи от мечтите, защото никъде няма да намеря някой като теб.

    Дали преувеличавам? Как бих могла, след като винаги сам искала точно теб, винаги сам търсела точно теб, но никой никога не е имал това, което си ти. И сега, когато те познавам, единственото ми желание е да ме вземеш в силните си ръце, да ме погалиш с цялата си нежност, да ме прегърнеш и аз да заспя завинаги в обятията ти. Защото никъде нийде няма мъж като теб. И никъде никога няма да мога да събера всичките частички от теб. Никога не бих те сабрала целия, за да получа точно теб - това, за което винаги сам мечтала!

© Деси Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??