1 feb 2014, 21:58

Подсъзнанието 

  Ensayos
1905 0 0
 

                                                   1 Част. Подсъзнанието  

 Човешкото подсъзнание крие в себе си много тайни, то притежава уникална сила. Подсъзнанието притежава способността да съхранява дълбоко в себе си спомени, факти и сцени от нашия съзнателен живот. Подсъзнанието е онази част от нашата психика, която възвръща стари отдавна забравени спомени в нашето съзнание. Подсъзнанието е силата, която ни кара да вземаме възможно най - правилните и удовлетворяващи ни решения на нашите проблеми или задачи в нашия житейски път. То е онзи тъничък глас, който ни подсказва отговорите, макар че не винаги го слушаме. Има моменти когато не искаме да осъзнаем нещо, не искаме да се сещаме за определени епизоди от нашия житейски път. Но защо е така всъщност, каква е причината за това наше нежелание... Какво ни тревожи толкова, че не желаем да върнем лентата назад... Може би това се дължи на страха, който изпитваме спрямо това, което ще открием в самите себе си. Това нежелание се дължи на това да не открием в себе си нещо негативно, нещо отрицателно, нещо което ние самите не одобряваме, страхът от самоотхвърлянето...

© Катрин Гълъбова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??