11 oct 2016, 16:45  

Позитивизъм и негативизъм 

  Ensayos
1493 0 0
8 мин за четене

ПОЗИТИВИЗЪМ И НЕГАТИВИЗЪМ

 

      Винаги съм си задавал въпроси относно нашето съществуване като:

  1. Защо съществуват религиите?
  2. Защо отричаме едни, а възхваляваме други религиозни учения?
  3. Защо смятаме че нашата вяра е права?
  4. Защо мислим че ние сме по висши  по вяра от другите?
  5. Защо една нация смята себе си за по висша от другите нации?
  6. Защо светът се тласка към войни и самоунищожение?
  7. Защо хората се ненавиждат?

   Ще дам отговор на всички тези въпроси с едно изречение:

   Това е така, защото не сме сътворени съвършени.

   Нашият творец знае много добре това и иска да се до усъвършенстваме. Оставил ни е да се развиваме в материален свят с действащ материален закон – „Ненаситност на човешката душа към материални блага и власт”. Той следи нашите действия чрез неговите „ангели” – висши и свръх висши цивилизации, към които се стремим и ние. Позитивизмът в нас храни енергийно висшите, а негативизмът храни нисшите цивилизации. Ето това е секретът!

    Съществува така нареченото във всеки един от нас „житейско махало”. Нашата задача е да го държим в равновесие. Ако някой ни ядоса махалото се отклонява към негативизъм. В такова състояние може да ни прехвани и държи дълго време. Избягвайте такива състояния. Те хранят нисшите цивилизации и ви изтощават.

     Светът е сътворен дуалистично и е във вечна схватка между отрицателно и положително, позитивно и негативно, както между добро и зло. Ако не беше така нямаше да има развитие. Или с две думи: - Нямаше да има вихър, за да се изпълни кода на микровълните „ПО”.

    Не случайно в Хиндуизмът богът на вселената Вишну създава други двама богове – единият е богът на сътворяването бог Кришна, а другият е богът на разрухата Шива. Денем Кришна строи и сътворява, а нощем Шива разрушава и унищожава. На другият ден Кришна строи и сътворява  още по съвършени творения. Ето това води до прогрес.

     В книгата си „Вечността една закодирана хармония”, разясних как всичко е вихър и код на микровълните „ПО”. Тоест, всичко е вибрация с определена честота. Променим ли кода, променяме и вибрацията.

     Ние сме частица от твореца. Нашата цивилизация е един негов нервен център. Всички религии са създадени от този негов център с една единствена цел – усъвършенстване към позитивизъм. Нашите сърца да станат по добри. Да излъчваме позитивна вибрация. Попаднали обаче в лапите на „Закона на материалният свят” религиите започват битка по между си за свери на влияние. Няма лошо една религия да се утвърждава с нейната добра ценностна система, лошото е когато започне да хули другите религии и да изтъква своята духовност като по висша. Да не говорим за утвърждаване със силата на меча, както е било през средновековието. В днешно време чрез терора на радикалния ислям, който е само име и няма нищо общо с исляма.

   „ Голямата блудница на света”, спомената в „Откровението на Йоана” се казва „ПОЛИТИКА”. „Политиката”, това е духовният израз на „Материалният закон”. Ето защо политиците лъжат и мамят обществото. По някога се появяват ВОДАЧИ, които мислят държавнически, винаги ще се намерят политици, които да ги отстранят или чрез физическото им ликвидиране или чрез лъжи. В църквите също има разкол и борба за власт. Много достойни люде са загинали от ръцете на инквизицията.

     „Политиката” винаги е заблуждавала хората. Тя е виновна  за създаването на вредните паразити. Паразити, които не се спират пред нищо за да се издигнат в обществото. Когато едно общество се ръководи от вредни паразити, то става също вредно паразитно общество.

      Какъв е изходът? – Изходът е един: - Създаване на такава правова система, която да ограничи действието на материалният закон до минимум.

      Такъв опит да се ограничи законът беше чрез Световната социалистическа система на база научният комунизъм на Маркс,Енгелс и Ленин. Разбира се политиката на западна Европа и САЩ подмами материално службите за сигурност на социалистическата система. Самите служби за сигурност на социалистическите страни вербуваха част от ръководни комунистически лидери и направиха преврат в страните си. Лакомията за бързо забогатяване ги подмами и те смъкнаха от власт комунистическата система. Под претекст за преход  се смениха конституциите и правовите системи. Създадоха се нови измислени правови системи генериращи корупция и престъпност. Премина се към пълно разграбване на материални ценности от шепа хора политици на прехода.

       В Северна Корея обаче службите се оказаха непробиваеми, а диктаторът непоклатим.

      „Бой се от бога и почитай царя”- Тази строфа разпространена в целият свят не е случайна. Нима диктаторите не са царе?

    От дълбока древност са съществували царствата. Само физически силните и умствено развитите са налагали волята си над останалите и са създали царските фамилии. Те са създавали и законите на своите царства. Просто са ставали диктатори. Тогава материалният закон е бил с ограничено действие. Диктаторът е имал пълната власт да отнема и да дава имоти. Да отнема и дава богатства на верните си служители. Когато в царството се извърши неправда, царят е имал неограничена власт за да възтържествува правдата или утвърди неправдата.

      Задайте си въпросът: - Кои диктатори са оставили богати своите наследници след своята смърт?

      Нима Наполеон Бонапарт е оставил своята фамилия богата?

      Нима Сталин остави богатства на фамилията си?

      Нима Хитлер остави нещо след себе си?

     Мислите ли че Садам Хюсеин или Моамър Кадафи оставиха? Да те имаха несметни богатства, но всичко им се отне, макар  дали е държавно или частно за тях беше едно и също. Едва ли и Фидел Кастро ще остави големи наследства за фамилията си.

     Да споменем и всички диктатори на социалистическата система като Николай Чаушеско, Тодор Живков, Хрусчов и Брежнев. Дали наследиха нещо техните семейства? Да може би има нещо останало материално наследство, но в сравнение на някой политици на прехода това са трохи.

     Мислите ли че Башар Асад след като си замине от този свят ще остави богатства на фамилията си? – Едва ли! Други вредни паразити ще се възползват от ситуациите и ще забогатеят. Както стана и в България. Вредни висши паразити се впиха в тялото на България и смучат кръвта й. На всякъде е разруха с изключение на София. Там висшите вредни паразити се скатават. Ето защо в София има работа и заплатите са високи. Защото да няма недоволство във вътрешният им двор.

     Голяма част от диктаторите са с изцапани макар и косвено с кръв ръце. Кой ли ги накара да го направят? – Отговорът е „ПОЛИТИКАТА”.

    Някой ги подтикна. Разбира се това бяха онези 17 господстващи фамилии, които водят света като кукла на конци. Те създаваха диктатори, а след това ги премахваха, с една единствена цел: - Обезпаразитяване на света на всяка цена, независимо дали паразитите са вредни или полезни. Планирано водят света към разруха и драстично намаляване на населението на планетата.

      Царствата вече не съществуват. Царските фамилии са ликвидирани в по голямата си част, а на останалите властта е ограничена.

      В България законът действа с пълна сила и няма власт, която да го спре. Тук бедните българи плащат данъци за сметка на богатите компании, за разлика от Кипър където богатите компании плащат, за да издържат бедните. В България нисшите полезни паразити издържат вредните висши паразити.

     За да просперира България трябва да се обезпаразити от вредните си висши паразити. Това може да се случи само ако въведем Англо-Саксонска правова система или Немско законодателство. Друг избор нямаме. Да се закрие народното събрание. Да се преведе директно немското законодателство и въведе в изпълнение. Управлението на страната ни да се води от един президент с 40 съветника.

      Българи обединете се и сменете измислената българска правова система, която хрантути и създава вредни паразити!

     Бог да благослови България и нейният възлюбен народ!

 

    10.10.2016г.                                      ИЛИЯ ИЛИЕВ – Г. Оряховица

   

© Илия Илиев Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??