Тя беше млада, едва седемнадесет годишна, но и се беше наложило да порасне твърде рано за възраста си. Това момиче обочаше самотата, търсеше мрака - само там се чувсрваше сигурна и спокойна. Често вечер плачеше и плачеше, сълза след сълза, мислейки си, че по този начин болката и празнотата, които я обземаха ще се изпарят, както сълзите от мократа възглавница. През деня тя беше "усмивката", така я наричаха другите, защото винаги беше усмихната и почти винаги успяваше да ги развесели, а вечер... вечер се преобразяваше в принцесата на мрака, тъжна и обляна в сълзи девойка. Беше се уморила от всичко на този свят. Болката разяждаше всеки ден крехката и душа, както ръждата разяжда желязото. Момичето беше безкрайно тъжно. Чувстваше се, така все едно я карат да живее на сила. Имаше чувството, че е сама в този голям сив свят - чужд за нея, а вътре в душата и цареше толкова непрогледна тъмнина, че чак думите не ми стигат за да го опиша. Болеше я дори, когато поемаше поредната глътка въздух, даряващ и още миг безмислен живот. Толкова много болка беше събрала в себе си, че не знаеше колко ще издържи още. Нямаше сили да живее, да се бори за любовта си, нямаше нищо в нея - само голямата болка и мъчителната самота, станали и наи-верни спътници. Горкото момиче, наистина я съжалих, когато се запознах с нея. Беше толкова млада, а вече се бе превърнала в нещо като красива гробница, пред другите се усмихваше, докато отвътре мракът я превземаше изцяло. Не бях виждала толкова тъмнина и страдание събрани на едно място. Смъртта беше обсебила цялото и съзнание. Все едно някои беше покрил прозорците на душата и с черен плащ, непропускащ никакъв лъч надежда да озари тъмните кътчета в нея. Тя живееше, за да страда... живееше, за да може да умре. Тя искаше да е свободна, но навсякъде беше в окови, чувстваше се като птичка с отрязани криле. Искаше само да е щастлива, но съдбата не и подари такъв шанс. Искаше да среже нишката на живота, но не и достигаше смелост. Принцесата на мрака не изпитваше страх от болката или от смъртта. Страх я беше от неизвестното и непознатото... Ами, ако и след смъртта не намери желания покой? Ако това все пак не е краят на всичко? В деня, когато я видях за първи път се изумих, че е възможно да съществува някой като нея. Беше се превърнала в увяхнало цвете, посърнала от мъка. Тя беше обгърната от гъстите мъгли на мрака. Тя беше принцесата на мрака... момичето с опустошената душа, беше не някой друг, а аз.
За съжаление, не разбирам от този стил и не мога да кажа добро ли е или не - мога само да отбележа, че е четимо и интересно, но ми прилича на разказ, не на есе.
Ели, само ти можеш да позволиш на твоята принцеса да бъде принцеса на светлината. Нека не тъгува, да се радва на живота. Отвори сърцето си за любовта и щастието! Успех, мила!!!
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.