25 mar 2022, 7:09

Профанизирането в политиката 

  Ensayos » Filosoficas, Civiles
1328 4 51
1 мин за четене

 Хич не му се пише добро на обикновения човечец.
Светът отново силно се поляризира. Злободневният въпрос е:
Ти с Украйна ли си или с Русия? Какъвто и да е отговорът,
следват гневни реакции. Политиката тотално се профанизира
и немислещите хора, отново ги водят за носа. Пак става дума за пари,
ама за много пари, за сметка на обикновените хора, които се държат
в шах с инфлацията, войните за преразпределяне на власт и ресурси,
и ударите под кръста, които си нанасят "великите" сили. 
Кризите не падат от небето. Създават ги политиците.
Двуличие, беззаконие, липсата на какъвто и да е морал,
то това си е чист оксиморон. Морален политик няма, всичко е
въпрос на интереси. Западът "защитава" Украйна. Защо?
От добро сърце ли? Не. Просто иска да тормози Русия, защото,
не дай си боже, ако Русия дръпне напред, западните ценности
отиват на кино. В Украйна на власт са фашистите и националистите.
Всички знаят, също и на Запад, че комунизмът и фашизмът, са
с много близки идеологии. Излиза, че Западът е против комунизма,
но е за фашизма. Лицемерно е, нали? Но така му изнася.
Санкциите ще сринат световната икономика и децата ни дълго
ще страдат, западняците го знаят, но "санкционират".
Така им изнася. И сега, питам нашите политици, с Украйна ли
сте или с Русия? Каквото и да ми отговорят, с удоволствие бих 
ги сритал по задниците.

© Георги Стоянов Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • https://m.youtube.com/watch?v=CJBVBt6qDtw&feature=emb_rel_end
  • Между другото, американските анализатори, също говорят за фашизъм в Украйна. Предполагам, че имат съответните дипломи. Не искам да съм лош пророк, но след войната, бандеровците ще плъзнат из Европа. Тогава е възможно, някои европейски граждани да ядат бой, защото не говорят украински.
    https://blitz.bg/svyat/veteran-ot-tsru-skandalno-za-porazenata-ukrainska-armiya-i-komika-zelenski_news876360.html
    ....
    https://pogled.info/svetoven/ukrainskiyat-fashizam-krepne-ot-godina-na-godina.129328
  • Добро момиче си ти, Иве! Много, много е тъжно, че умират жени и дечица, но виновни за това са мъжете. Те разпалват войните. В този смисъл, срам ме е, че съм мъж. Пепи, представи си, какво ще стане, ако Анани ни е министър-председател. Култ към пичността! Всички ще карат по три средни и две висши, за затвърдяване на знанията. Концлагерите ще са пълни с инакомислещи, а вицовете ще са забранени.
  • Че все по-често срещам "тоя луд ли е или пиян", навсякъде. Разликата е, че тука по-лесно може да игнорираш, но в реала се чудиш как да реагираш, защото последствията също са реални. Но пък вече пролетта се чувства, едно хубаво нещо
  • Приятели, всички сме тук, за да споделяме онова, което остава недоизказано.
    Животът е прекалено груб, за да го принесем в коментарните си полета.
    Признавам: И аз съм го правила.
    Анани, и аз съм обиждала. Писвало ми е. Животът в много случаи е несправедлив.
    Но не е това пътят, приятелю.
    Сега ще кажеж, че не сме приятели.
    Не! Всички тук сме такива. Щом това място ни събира- значи между нас има нещо. Нещо много общо. И клуб на интереси има. И симпатии. Но преди всичко, над всичко има любов към литературата, към красивото и възвишеното.
    Е! Стана интересно. Бъдете здрави и вдъхновени.
  • Така и не разбрах, какво те е впечатлило?! Това, че ще ти купи ферари ли или, че ще те изкъпе чисто гола. Анани, дама е, не е джентълменско, да ѝ трия коментара. Разведрява обстановката, момичето.
  • Не знаеш и ти в кой щат си, щом не правиш разлика между виртуал и реал.

    Я да ви разсмея с една улична случка днес: увисил се на една ограда един господин, и като наближих, като се вторачи в мене и като викна, да не би някой да не го чуе:
    - А теб с кеф ще те изкъпя чисто гола и ще ти купя...
    Така и не разбрах какво ще ми купи, защото с бърза крачка подминах и изчезнах с едничката мисъл " пиян ли е или луд - по-далече!"
    Та това "госпожице" ме подсети за него.
    Анани, към всички го пиша, не лично към теб. Сори, но не си ми годподин, птофил си ми.
  • Пепи! Няма смисъл! Човекът иска винаги да е отгоре! Не е диалогичен, ясно е. Разбрахме, какво мисли. Коментари извън темата, вече ще трия. Обещавам!
  • Госпожице Пепи, надявам се, съзнавате, че вашето мнение нито може да промени правилата на българския език, нито има някакво значение за мен. Жал ми е за вас, ако се самовъзпримемате като "профил", но няма какво да се прави... Надявам се "просъстващите" да ви възприемат както заслужавате....
  • И Пак ще ти напиша, Анани, че в чата и форумите не се пише на "Вие". Много лично приемаш мненията, но тук си само профил. Какъв си и що си - който те познава. Тука си това, за което се представяш. В разговорния български винаги се е говорило и се говори на Ти. И от къде на къде предявяваш претенции? Никой с нищо не ти е длъжен от тук просъстващите, успокой се и слез на земята! Претенции - дОма!
  • 😂 Аман от такива политици!
    Искам държавници!
  • Да. Хората са различни. Не мога да се сърдя на Анани, че е точно такъв. Но той, наистина е типаж, от онези, коите не могат да водят диалог. Роден е за политик, но не е имал късмета да бъде такъв.
  • Благодаря ти за творбата, Сенд!
    Който разбрал- разбрал!
    Който не е- да чете между редовете.
    Навремето имахме повтарячи на някой клас. Сега има само хора с дипломи.
  • Уважаема Ивита, аз не ви говоря за етикет, а за граматически правила. Разбирам, че за вас това е нюанс, оттенък, така да се каже, но какво да се прави, има и такива правила, които се учат в прогимназията и отличават образованите хора от невежите... какво да се прави... съдба....
  • Ти... да не си локомотивче?! Взе да пуф-пафкаш?!
    Иве, не се впрягай! Това е типаж, литературен герой! Мога да напиша разказ за него. Пуфффф1 Пафффф! Размята ми лозунги! Прилича ми на един президент. Размята интелекта си наляво и надясно, но понякога заспива, на най-интересното място. Не е обида, Анани! Не се отнася за теб!
  • Нищо не си разбрал, Анани!
    Щом сламката е повече от гредата!
    И ВИЕ , да точно Вие да ми говорите за етика?!
    Та езикът Ви бълва обиди и несдържан гняв- към всеки инакомислещ, към всеки забравил си перото да засвидетелства възхита към Вас!
    Ослепи ме слънцето на Вашите думи. Помръкна денят ми!
    Така добре ли е, Анани?
  • Пфу!
  • Скъпи, Анани! Видяхме те, разбрахме, че си изключително възпитан, ерудиран специалист, с много ценна диплома, останалото няма значение. Мога да изтрия коментарите, но те са показателни, за настроенията в прекрасното ни общество, затова няма да го направя!
  • Скъпа Ивита, в българския език има определени правила, колкото и да ви е странно. И според тези правила, би трябвало да напишете: "Не се опитвай да променяш мнението на никого". Да не говорим за това, че е крайно невъзпитано да се обръщате към непознат човек на "ти". Но не се учудвам, че такива неща са незначителни подробности за вас. И аз се надявам някой да изтрие чата, за да не се излагате твърде много....
  • Сакън! Това не е чат! Това са мнения! Всеки има право на такива! Това, че Анани е избухлив, си е за негова сметка!
  • Анани, ти нали уж тръгна да си лягаш?!
    Нищо лично!
    Просто всичко има граници. Случва се да избухне човек. Игнорирай всичко и давай напред! Някъде там е Истината!
    И не се опитвай да променяш мнението на никой. Признак на незрялост е...
    Всеки ден израстваме по малко.
    Такъв е пътят. Иначе сме изгубени.
    Надявам се някой да изтрие чата.
  • Пфу!...
  • Ти ръсиш обиди, а призоваш модераторите. Не съм употребил обиден епитет към теб. Ако си на няколко ракии, всичко ти е простено! Спинкай, че стана късно! Няма да оправиш света! Радвай се на пролетта. "Дупе, да ти е яко", не е обида. Това е метафора, обясняваща сериозността на положението. Пак се извинявам. Трябваше да употребя "Дупенцето, да ти е яко!", може би.
  • "Ако си пенсионер, дупе да ти е яко!" Георги, извинете ме, но голям простак сте! Надявам се някой да вземе мерки и малко да ви свие сармите!.....
  • Спете спокойно /докато все още може/, защото развяващите лозунги за слава и военна помощ са много. А в нашата демократична държава правителството обикновено се съобразява с протестиращите /ако така са му подшушнали от "горе"/.
    п.п. Кой на кого трябва да се извинява
  • Не знаех, че си възрастен! Хиляди извинения! Нямам нищо против пенсионерите. Жал ми е за тях. Това са нашите родители, баби и дядовци.
  • Георги, достатъчно се изявихте като простак и човек, който не уважава възрастните. Оттук нататък аз съм любопитен единствено дали има тук някой, който да санкционира вашата наглост, или всичко си върви така, както всякога....
  • Добър ден, добро утро, лека вечер, честито! Сабахлан, завтра, ажурдои! Бон апети! Ама много„бон”!
    Изпробват се всички върху ни. Щото робът е свободен от привилегията да мисли с пространството между раменете си!
  • По твоята логика, Анани е свободен човек, защото няма ангажименти, грижи и отговорности. Слава на БКП! Те са си служили с лозунги, даже е имало и манифестации, на които всички задружно са крякали. Който не скандира, отива в Белене или го порицават на събрание, поне.
  • Вие, Георги, за вашето дупе си се грижете... И не разбирам какво имате против пенсионерите. И не разбирам има ли в този сайт модератори, които да се занимаят с обидите ви към възрастните хора и с вашите вулгарни изявления, които, впрочем, никак не ме изненадват. Това е то, обикновен фашизъм....
  • Вместо руски газ - райски еврогаз, вместо 2-ра АЕЦ - точно сега ремонт на пети реактор. Свободният човек е този, който няма ангажименти, грижи и отговорности. Робът е свободен от всичко това. Грижата на сържавата е грижа на онези, чиито интереси обслужва. Е, в тоя смисъл сме свободна държава. Свободата, Санчо, е диагноза!
  • Кой и какъв си, е важно, Анани, защото автоматично се самопостави на пиедестал. То се разбра. И ние имаме дипломи, и то не лоши, даже имаме по няколко, но не ги размахваме, и не обявяваме останалите за невежи. Но темата незаслужено се измести към твоята персона, която с поведениети си показа, че не заслужава внимание. Ако си пенсионер, дупе да ти е яко! Бедите тепърва започват. А, ти си размахвай лозунгите, полза няма!
  • Е, кажи си всичко и ще те признаем, Анани! Така хвърлени в пространството обиди нямат тежест. Слабост са.
    Никой от нас не те обиди.
    Аз лично не искам извинение.
    Мога да напиша и още нещо, но се сещам за първите седем дни(не години). Бъди здрав!😉
    Украйна ще я има. Независимо как и като какво. Много сме малки да гадаем и нищо не зависи от нас.☺
    И още нещо: Националсоциализмът не е чак толкова мръсна дума.
    Сега вече се надявам да ме разбереш.
    Не е тук мястото за подобни дискусии.
  • Георги, кой и какъв съм аз, това никак не е важно. Но такива като вас, неграмотни, самодоволни, посредствени, които си присвояват правото да се изказват като последна инстанция, като единствена истина, без да имат елементарно образование и подготовка, вие ще я довършите тая държава! Спокойна вечер и успех в заклеймяването на фашизма!!! И слава на Украйна!!!!! Скъпа Ивита, какво е фашизъм като толкова добре знаете и разбирате? Моля, осветлете ни какво е фашизъм? И какво общо има той с Украйна? И с украинските деца, които в момента са разкъсвани на парчета от полудял тиранин?
  • Кои „нас”, Анани?! Тук никой не взема страна. Знаем какво е фашизъм. Знаем и колко неправилно се употребява в тази война.
    Има една друга дума. И тя е свобода. За нея иде реч. Инструментите нямат значение. Това е!
  • Кажи го на разбирача Анани.
  • Национален интерес няма, още с влизането ни в НАТО, и по-късно в ЕС. Военни бази, еврофондове - чий интерес обслужват? Освен дългове какво печелим? От 9 на 6 млн население, това спечелихме. Обслужваме и работим за интересите на други, и мрем като кучета. Втората по умрели от коеид в света след Перу. Интереси? Дипломация - решаване на национални въпроси с мирни средства. Конкретен пример? Няма! Решения няма, задълбаваме все повече
  • А ти си от тези комплексари, които искат непременно да бъдат забелязани, но не могат да кажат нищо смислено.
  • Георги, аман от хора, които са си повярвали. Аз нямам намерение да ви изнасям лекции, които е трябвало да слушате в прогимназиалното си образование! Върнете се назад, прочетете какво е "фашизъм" и после имайте самочувствието и наглостта да употребявате такива понятия в общественото пространство. А иначе - неграмотни хора без дипломи като вас - колкото щете. С това няма да направите никому впечатление. Вие сте като македонските историчари: "Немам доказателства, али твръдим".... Пфу!....
  • Анани, аман от хора, които си размахват дипломите по телевизията. Нищо не става от тях, защото с получаването на тапията, решават, че вече са изградени, големи специалисти. Точно обратното е. Голямото учене започва след дипломирането. Ти, като голям дипломат и разбирач на фашизма, изкажи се по-подробно, за да те разберем и ние.
  • Сенд, ти ако попиташ днес нашите какъв е националния ни интерес, ще чуеш за един въпрос от петдесет политически фигури петдесет и осем мнения.
    Няма по-разединена нация от нашата. Няма!
    Аз лично не искам вече някой да изпробва върху ни експериментаторските си „заложби”! Стига!!!
  • Ехоооо, по какво сте специалист, господине??? Какво знаете вие за фашизма и какво разбирате от дипломация????
  • Да, за националния ни интерес иде реч. Никой не казва "Слава на България!". Имам късмета да живея в красива страна и нещастието да я "управляват" посредствени политици. Тридесет години "преход"?!!!! Ехоооо! Тридесет години имитация! Киро щял да оправи България! Ама, тя, промяната, стартирала, но започнала войната, лош късмет! Вярвате ли в това?! Кьор фишеци.
  • Уважаеми господине! Тук важната дума е "фашизъм", която вие използвате по възмутително повърхностен и ненаучен начин. Тази дума няма нищо общо с урана и с Урсула. Като не разбирате от нещо, моля, не се занимавайте с него! По какво сте специалист вие? По история ли? Или по дипломация? Или по атомна енергетика? Или просто си карате колата и за нищо не ви пука???
  • А къде остана виждането, че един народ брани земята си?! Днес от руския путинизъм. Утре ще се изправи срещу лицемерния си поддръжник!
    В тази „игра” няма наши и ваши. Има национален интерес и подплатено достойнство. Онова достойнство, нужно за всяка свобода! М?
    Остава да видим и да се учим! Особено второто....
    Панаирите на нашите политици изобщо не искам и да ги коментирам.
    Поздрав за творбата, Сенд. Много въпроси извират от нея.
  • Това си е ваше мнение. Времето ще покаже. С Русия или с Украйна? Това е профанизирането. Черно или бяло? Игра на наши и ваши. Кой искаше тази война? Русия или Украйна ли? Не. САЩ!. Те са печелившите. А обикновените хора, ще се джафкат по форумите и сайтовете. Урсула ли ще достави уран за АЕЦ-а ни? Къде е дипломацията и българският интерес? Когато спрем да караме колите си и не можем да си плащаме сметките, и тогава ли ще викате слава на Украйна, слава на Русия, слава на Америка, слава на ЕС! М?!
  • Уважаеми господине! Твърдението, че "в Украйна са на власт фашистите" е смехотворно, глупаво, ненаучно и абсолютно недостойно. Ако трябва да вляза във вашия начин на мислене, "фашистите" днес бомбардират и убиват, но те не са украинци. Или в превод от руски: "Ако днес в света властва злобата, все някой трябва да стои на страната на доброто". Слава на Украйна!!!
  • Така е. Но странното е, че хората виждат само някаква частичка от цялото и реакциите им са неадекватни. Виждат едни ужасни, космати крака пред себе си, но не виждат съществото, на което принадлежат. Пристрастието е тяхното късогледтство. Трябва да се отдръпнат назад, за да видят, че това е една огромна муха. А, какво става у нас?! Война на мафиите. Божков и Цветанов срещу Борисов. И правителството взема страна. Следователно, то също е част от мафията. Боричкането между партиите, е прах в очите на оглупелия ни народ, който си мисли, че негласувайки, наказва политиците. Наказва себе си. И ще ни баламосват едни марионетки, спуснати от американците, че ще оправят всичко и ще дойде светлото бъдеще.
  • Реално на някой кръгове хич не им изнася нито да има силна Русия, нито силна Европа. Конфликтът за тях си е направо джакпот - две в едно. За обикновените хора ситуацията е - цитат от филм "бедните да го д...т" .
  • Моите уважения, за мен е важно твоето мнение, така виждаш ситуацията, но доказваш, че съм прав. Какъвто и да е отговорът, реакцията е импулсивна. Помисли! Аз не вземам страна, но това е война между фашизма и комунизма. Реално е така. А, що се отнася до моето лично мнение, аз съм против войните, санкциите и лицемерното поведение на политиците. Зеленски е артист, играе ролята на жертва, голяма вина за тази война, има точно той. Първосигнално, Путин е агресор, не съм му фен, но той беше притиснат и предизвикан от САЩ и "цивилизования" запад. Това е положението. Всякакви други приказки, са чисти манипулации.
  • "Западът "защитава" Украйна. Защо?
    От добро сърце ли? Не. Просто иска да тормози Русия, защото,
    не дай си боже, ако Русия дръпне напред, западните ценности
    отиват на кино." Купи си еднопосочен билет за Русия, за да ѝ помагаш там, на място "да дръпне напред ". Тя има нужда от хора като теб, на които очевидно им е много трудно да са граждани на ЕС. Това есе не е нито философско, нито гражданско, както е дефинирано, а явна възхвала на агресора. Имаш и ум и талант, които биха могли да служат на други - хуманни цели... Не искам да споря и затова повече няма да коментирам твои неща.
Propuestas
: ??:??