11 nov 2012, 21:43

Просто философия 

  Ensayos » Filosoficas
1617 1 1
1 мин за четене

Мислили ли сте си някога защо изобщо живеете? Каква причина?

Писнало ми е от лицемерни и повърхностни хора, които само си избиват комплексите на по-слабите. Мислите ли, че има смисъл?

Всички унижават и се подиграват на по-различните... Това е толкова жалко и смешно.

Мислите ли, че това е начинът? - Не.

Има хора, които са от "перфектните светове"... Имат всичко, богати родители, пари, охолство.

Други едвам връзват двата края... Нещастни са. 

Боли, знам. Знам как се чувстват всички те. 

Не бива да се подиграваме на по-слабите, по-различните... Те са хора, като мен, теб, и всички останали. Всички сме равни, нито един богаташ е повече от друг, нито един бедняк. 

Всички ние знаем тези неща, но дълбоко в себе си. :)

Преди да обидиш някой, че е дебел или грозен, замисли се... ти перфектен/а ли си? 

Няма идеални хора. 

Всички различни, слаби, бедни, обидени и наранени, след време стават корави, смели, твърди и безчувствени.

Други пият, друсат, пушат, депресират се, режат си вените. За съжаление е така в днешно време, всеки мисли за себе си.

 

В такова общество живеем, за съжаление. Затова ценете какво имате и не се мислете за идеални.

© Мъченик на Изкуството Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Така е, Мишле... Грехът души безмилостно всичко наоколо и нас самите... Големият въпрос за живота е ще ни дотегне ли достатъчно този пейзаж, който описваш, че да хванем протегнатата Божия ръка и да го последваме към по-добро място...
Propuestas
: ??:??