4 mar 2012, 13:02

Роби на прогреса 

  Ensayos » Sociales
1424 1 7
1 мин за четене

Станали сте роби? 

Не, родили сте се роби!

Не на фейсбук, туитър, кока-кола, байер, тексако, монсанто, макдоналдс или който и да е друг корпоративен гигант. И макар че не носите окови и не сте затворени в клетки, сте роби на времето, в което сте се родили. Време, в което парите са по-важни от живота и от любовта, време, в което горите са материал, реките - сметища и усмивките се купуват. Така сте се заровили в ежедневието си, в собственото си его, че не успявате да отделите доброто от злото. 

Следвате сляпо пастира. А той? 

Не се ли питате накъде отива света? Купувате си ненужни предмети и пълните килерите, тъпчете се с нещо, което наричате храна, а ви мързи да прочетете етикета, ваксинирате децата си, без дори да попитате за какво и с какво. Нехаете за това, което слагате в собственото си тяло. А пастирът чака точно това, от малки ви учи на покорство и безразличие. Порнографията е станала ежедневие, дори не ù обръщате внимание! 

А кои сте вие? Или няма значение? 

Гражданин, гласоподавател, ученик, работник, престъпник, продавач, купувач, етикети, етикети, етикети... Вие сте стока! Купуват ви и ви продават с хартийки. Биете се и се убивате за хартийки и за по-красив етикет, в съществуването на чиято красота ви е убедил пастирът. Даже си слагате табелки, да не пропусне някой да ви удостои с честта да погъделичка егото ви.      

Но такова време съществува ли? Или е илюзия, подхранвана от фалшивия комфорт на стените и монитора и страха от промяна?  Единственият начин да се освободите, е да погледнете в себе си, дълбоко навътре, да откриете корените си и да закрепите последните нишки от връзката си с природата. А ако това не се случи съзнателно, природата ще възстанови мира си сама. С душите на всички, които бягат от нея.

 

04.03.2012

© Ат Кън Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • И какво си мислиш, че помагаш или засягаш някому? Get a life man. Не ме мисли мен. Съмнявам се, че разбираш идеята на написаното. Не се стремя да засягам твоя творец, просто като видя камарите с боклуци по горските пътеки и безобразното отношение на хората едни към други, се чудя кога твореца ще накара творението си да прочисти напастта в която сме се првърнали.
  • Стига с това "всички"! Лъха толкова негативизъм в написаното. Единствения безполезен, който в случая се чувства си - . Може би, "защото повече го мислиш, отколкото другото" Действай и ще видиш, че другите не са от значение, важно е какво правиш - .
  • Да всички сме се родили свободни и сме прегърнали живота сред панелите и витрините,и сега му се наслаждаваме. И сме полезни като пишем безполезни коментари за това колко полезни се чувстваме.
  • Никой не се е родил роб! Всеки може да реши на кого да слугува! Не се питам на къде отива светът - "твърде отговорно ми се струва" всеки да отговаря за себе си, преди да гледа другите. Точно така ни учи Пастирът, че кротките ще наследят земята. За безразличието ще кажа - не е ли малко трудно да се нагърбиш с всичко, ако не можеш да контролираш това около теб?
    Един приятел беше казал: не мога да разбера хората, които се покланят на творението, а не на Твореца".
    псл; ако се чувстваш безполезен - попитай се, дали правиш достатъчно за хората около теб - и ако Да, въпросите сами ще отпаднат.
  • Чудесно си обрисувал нелепата истина на нашия век, но за съжаление както мъдро е казал Жан Жак Русо "Човек се ражда свободен, а навсякъде е в окови"
  • Авторът просто реши да сподели мислите си. И той е част от стадото за съжаление.
  • Авторът вероятно е последният аскет, прозрял истината за света и милостиво решил да отвори и нашите очи. Донякъде съм разочарована, че финалът не е "гръм небесен ще ви порази".
Propuestas
: ??:??