5 ago 2013, 12:47

"Щастие..." 

  Ensayos
1601 0 5
1 мин за четене

 Какво е щастието? Една мечтана химера? А какво са химерите? Какво са мечтите? Не съм първата, която задава тези въпроси, няма и да съм последната. Но може би твърде рядко си ги задавам напоследък. Може би забравих за мечтите, за щастието, за това, което искам да бъда и това, което съм. Спрях да пиша. А преди пишех много, стараех се да отбележа всеки хубав момент, за да съм сигурна, че няма да го забравя, и всеки лош, за да знам, че съм го преодоляла. И какво като помня всичко. От лошото боли, а от хубавото още повече. Какво като си спомням любовта, нима със спомените тя ще се върне? Да, някога бях щастлива, не напълно, но щастлива. Имах една частица от мечтаното и макар и да не стигаше, пак бе нещо. А сега нямам нищо и не искам да помня, не искам да мисля. Защото миналото не променя настоящето и не дава сигурност на бъдещето. И все пак ми е мъчно, че спрях да пиша. Това беше единственото, в което поне за себе си бях добра. Единственото, в което не се самокритикувах. Но нямам сили да мисля за това, нямам сили да мисля, да чувствам, да живея, както искам. Оставям се на течението и знам колко ще съжалявам, знам, че времето лети, че не стига, но просто забравих какво желая, заличих от ума си глупавите мечти. А те всички мечти са глупави. И щастието - то е просто нещо необяснимо. Нещо, което може да се крие в най-неочаквани моменти и хора. И може би, когато се изправя на крака и погледна живота право в очите, ще се появи нещо или някой, и пак ще започна да пиша, и пак ще бъда поне отчасти щастлива...

© Нал Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Страстта те кара да живееш! Очевидно твоята страст е писането и любовта. Разума те кара да не изгубиш живота си! Човек иска нещо, пробва, греши, мисли над грешките, учи се, като ги избягва и трансформира в своя полза и продължава! Успех нататък и ако имаш време почети малко Далай Лама. Тежък и дълбок, но смислен и добър. Може и да те успокои.
  • Върни си мечтите!!!
    Когато някой се отказва от мечтите си-
    той сам се погребва в себе си!
    Пиши,мечтай,бъди себе си!

    "Ти виждаш нещата и питаш защо.
    Аз мечтая за неща, които никога не са били и питам защо не?"

    Джордж Бърнард Шоу
  • "От лошото боли, а от хубавото още повече" - дам, става така в живота понякога. Харесах!
  • Благодаря ви
  • "А те всички мечти са глупави." - не, мечтите в никакъв случай не са глупави - те са прекрасни! Нали точно мечтите дават криле на душата ни да лети, да открива и да обича Живота... Харесаха ми последните две изречения от есето - в тях откривам нотка на позитивизъм! Може би в момента си попаднала в Бездната на отчаянието, но не се отказвай! Направи си стълба от счупените мечти и стремежи, покатери се нагоре и вярвай, че светът е едно прекрасно място за живеене!!! Поздрави от една Мечтателка
Propuestas
: ??:??