7 ene 2018, 22:24

Силата на жената 

  Ensayos
3903 2 1
3 мин за четене

Още при сътворението на света Бог е отредил жената да бъде спътница на мъжа, негова опора и майка на децата му. Макар през вековете мнението за нея да се е лъкатушило между образите на светица и грешница, тя е покорявала с чара, красотата и силата, с които е дарена. Да, жената може да бъде и светица, и грешница в зависимост от персоната ѝ, но няма мъж, който съзнателно да не се покорява на всяко едно нещо, което тя излъчва и дава от себе си. Жената е многопластова като характер и може да носи в себе си и чисто мъжки характерови черти, защото животът твърде често я калява и хубавите моменти в него са спечелени по трудния начин. Борбената жена успява в живота не чрез физическите си дадености и плътското съблазняване, а като се бори в него наравно с мъжете. И точно такива жени заслужават похвала и уважение.

 

Истинската сила на жената не се съдържа в това колко добра съблазнителка е, макар че когато тя е ловка в съблазняването, успява с лекота да постигне някои цели. Силата ѝ се корени в мъдростта, грижата, любовта и целеустремеността ѝ. Това са качествата, които правят една жена силна, отговорна и правеща света едно по-добро място. Заради всички тези достойнства името жена е свято. Жената е създадена, за да обгрижва и дава любов, както и да получава в замяна.

 

Много жени по света са принудени по ред причини да търпят унижения без да дават гласност на това от страх или поради религиозни и/или социални разбирания. В доста страни равноправието между мъже и жени е не само мит, а е направо немислимо. Жени, живеещи в такива условия, показват различна сила от жените, стремящи се просто към по-добра кариера и реализация. Такива жени буквално трябва да се борят за живота си и понякога в най-буквалния смисъл. За напредъка на едно общество е много показателно отношението, което то има към жената. Случаите на насилие над жени и също така ограничаването на личната им свобода по различни начини, не трябва да бъдат прикривани, а осъждани от закона и максимално ограничавани в XXI век.

 

Силата на жената се изразява и в нейното лично достойнство в това тя да се съхранява духовно и да пази чистотата си. Дамите не са стока за продан, а бъдещи съпруги и майки, които трябва да се пазят за тези тъй важни моменти в живота. Ниската себеоценка, която някои дами сами си дават става причина върху нашия пол да бъдат поставяни нелицеприятни етикети в някои случаи. Определено конкретен тип женско поведение може заслужено да си спечели тези етикети, но понякога се правят и кардинални изводи за всички жени, а това не е приятно. Жената е длъжна да пази достойнството си винаги, защото това ще ѝ помогне един ден да се спре на подходящ партньор, който ще бъде горд от всички нейни качества. Освен това тя ще бъде и един много добър пример за своите деца. Пример за достоен човек.

 

От друга страна силната жена не се стреми да измества или превъзхожда мъжа в обществото или семейството. Между половете не трябва да има борба, а допълване. Всеки е опора на другия. Силата на жената не се изразява в това да смаже един мъж на пазара на труда да речем. Нейната сила би проличала в отдадеността ѝ към мъжа до нея и в това да се стреми да го превърне в един по-добър човек. Качествата, присъщи на мъжа или на жената, съществуват, за да може двойката да открива красотата в човека до себе си и да намира тези черти, които на единия липсват, но в другия ги има. На жената ѝ е отредено да бъде нежна и разбираща. Агресията не е за дамите, а агресивност сред нас в последните години не липсва. Тя убива типичната женственост, която е неустоима за мъжа и всяка дама трябва да се замисли върху това.

 

Моето послание към дамите е да пазят женствеността си, защото тя е онази сила, която като магнит привлича всеки мъж. Да съхраняват невинността и чара си, защото това са качества, които ще бъдат оценени, независимо че понякога стандартите на днешния свят може да ни се струват бездуховни. Достойнството винаги се забелязва и понякога блести като бисерче сред избуялите плевели. И запомнете, че няма по-красива от достойната жена, няма по-желана от добрата по сърце жена, няма по-получаваща от даващата жена, няма по-силна от обичащата жена.

© Николина Барбутева Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Ужасно сторомодни представи за жената! С тях най вероятно "бисерчето" ще бъде доста често тъпкано от силния пол. За съжаление силата на жената днес е да е равноправна партньорка и само тогава може да има достоен живот. Защо да не отдаден и мъжът на жена си, а само тя да е отдадена и все да е на заден план, помощницата, подкрепата? Да не сме по глупави. Защо да не може на пазара на труда да направи кариера, ако е учила същото като мъжа и има ум в главата... Само с чара и невинноста цял живот ще е финансово зависама от мъжа си и ще изпълнява желанията му. А и едва ли единствената цел в живота е да привличаме като "магнит" великите мъже! Учудена съм от това, че млада жена пише тези неща...
Propuestas
: ??:??