Сродна душа
Несъвместима съм, знам, но няма значение, защото вярвам. Вярвам, че един ден ще те намеря. Ще бъде трудно и ще е дълго, но ще те търся, и ще вярвам. Ще съм сама, но ти ще дойдеш. Ще си ме търсил и ти, ще си страдал и ти, но заедно ще бъдем едно.
Захвърлена, нежелана, с много болка отвътре, ще продължавам, докато не те намеря, защото знам, че те има. Там някъде, по широкия свят, търсейки някой като мен. Ще съм силна и няма да спра, докато не си в ръцете ми. Докато не си намеря този, който ще знае как да ме обича, без да му казвам как, няма да спра. Щом има за всички, значи има и за мен, и ако цената за това да те намеря е сега да съм сама и да ме боли, то нека е така. Нека боли, нека е трудно, нека изглежда невъзможно, нека ме мислят за луда, нека!
Сега сигурно и ти си сам. И ти като мен си мислел, че цял живот ще си сам, но не плачи, любов моя... Аз те търся. Ако трябва света ще обърна, с всеки човек ще се запозная, но ще те намеря. Където и да си, с когото и да си, ще бъдеш с мен. Ще те обичам и ти ще ме обичаш. Ще си помагаме, ще излекуваме старите рани от дългите търсения и ще бъдем заедно.
Някой ще чуе моя плач, и знам този някой ще си ти, любов моя. Ще дойдеш и всичко ще бъде идеално. Никой няма да има значение, само аз и ти, само ние. Само ние ще бъдем в света.
Но първо трябва да изживеем лошото, трудното. Първо трябва да ни раняват, да ни изоставят, но дори така не трябва да губим вяра и надежда. И ти, моя сродна душа, не се отказвай. Търси ме и ти, аз ще съм тук и ще те чакам да дойдеш. Ще съм готова за теб и ще ти дам всичко. Цялото си сърце, цялата си душа, цялото ми "Аз" ще бъде твое, защото ще знам, че ти няма да ме нараниш и ще бъдеш само мой... както в приказките.
Нашата приказка ще стане реалност, в която аз и ти ще живеем. Ще сме главните герои и няма да има нужда да се променяме, ще се обичаме такива, каквито сме, защото ще сме "сродни души".
Това не е невъзможно и знам, че един ден, рано или късно, ще дойдеш и търсенето ще спре завинаги. Ще се чувствам добре, че бъда щастлива, ще бъда цяла. Сега съм половината от това, което ще съм с теб. Любовта ми е ще е жива само за теб и щом се появиш, тя само ще расте все повече и повече. Любовта ми ще е в мен и когато дойдеш, цялата ще ти я дам. Обещавам...
Обещай си и ти, че няма да спреш да ме търсиш. Не си мисли никога, че ме няма. Има ме, вярвай. И ако се питаш защо си сам, ако наистина има сродна душа за всеки, то аз ще ти кажа, че е така, защото още времето да си намерил твоята още не е дошло. И ако когато се намерим, ти си с някой друг, не се страхувай да го оставиш. Аз няма да се страхувам, защото ние няма да сме техните сродни души. Ние ще сме техния преход.
Не се страхувай, Вярвай, Обичай ме, дори да ме няма... Аз ще те намеря и ще дойда, моя единствена сродна душа ...
© Виктория Иванова Todos los derechos reservados
Тогава ще стане.