13 jun 2007, 10:41

Ти... 

  Ensayos
2055 0 0
2 мин за четене
 

Не зная...

Даваш ли си сметка как ми действаш... Гласът ти - думите, които изричаш тихо, шепнейки в ухото ми, докато милваш косата ми и най-вече онези, неизречените, които мога да прочета само в очите ти. Погледът ти, изпълнен с нежност, толкова дълго крита от всички, дори от мен самата. Трепетът на ръцете ти, които ме докосват с някакво страхопочитание, сякаш съм антична статуя на някоя богиня - красива и чуплива. Дъхът ти, парещ очите ми. Топлината на устните ти, които милват всяка част от мен с толкова копнеж, сякаш за първи път или за последно.

Така целува само Любовта...

Или поне аз така го усещам.

Достатъчно ми е само да вдигна поглед и да се взра в зелените ти езера и сякаш целия свят се завърта в душата ми. И прониквам дълбоко, дълбоко в някакво непознато измерение, където нищо няма смисъл, нищо освен това, което се случва в момента, в този миг, между Мен и Теб. Там, в тези зелени, необятни дълбини, намирам тихото пристанище на моите несбъднати мечти, там те изглеждат още по-големи, но и реални, осъществими. Сякаш е достатъчно да протегна малката си ръка, да хвана силата на твоята мъжка ръка, да се оставя да ме поведе и... всичко е толкова достижимо. С теб откривам една нова реалност, в която да обичаш, означава да искаш да даваш и да даваш, да даваш, даваш, без да очакваш нищо в замяна; да се отдадеш, без всякакво съмнение и без страх, че може отново да боли; да чакаш, толкова, колкото трябва, без да губиш надежда за утрешния ден; да мечтаеш, без да поставяш бариери на собственото си въображение; да усещаш как вътрешната ти сила става голяма, по-голяма и нараства лавиноообразно, сякаш ще дойде един момент, в който собственото ти тяло няма да успее да я събере в себе си.

Обичам!!! Да ме очакваш; трепетът на сърцето ти се слива с този на моето.

Обичам!!! Да ме гледаш, дори отдалече. Аз усещам жарта, с която ме заливаш.

Обичам!!! Да протегнеш ръцете си и да усетя щастието, че ме усещаш до себе си.

Обичам!!! Силата, с която ме прегръщаш.

Обичам!!! Целувките ти. И нежните, които ме разтапят, и бурните, които ме подлудяват, и грубите, които ме карат да те почувствам по нов начин.

Обичам!!! Отношението ти към мен - като към най-скъпия човек и после и към Жената в мен.

Обичам!!! Начина, по който душата ми се слива с твоята.

Обичам!!! Начина, по който сливаш тялото си с моето.

Обичам!!!  Всичко твое!!!

Обичам. Да те обичам. Да ме обичаш.

© Димана Миткова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??