22 may 2008, 17:13

Тъжна история 

  Ensayos » Sociales
2285 0 3

Obra no adecuada para menores de 18 años

Какво се промени за толкова години в България, нищо. Все повече младите напускат родната ни държава и отиват да работят навън. Защо ли!?

Защо тук не се цени таланта, няма морал, има огромна простотия. Тъжна история. Скоро попаднах на едно момиче, което има огромен талант, рисува модерно и знаете ли какво ми каза? "Сайта, който имам, си го платих сама."

Друг истински случай - имах една приятелка на 19, която сега е в Германия. Работеше в една дискотека, на която няма да споменавам името. Беше миналата година и работеше за около 250 -300 лв. Малка сума, а на всичкото отгоре шефът - някой си "Велик човек" на петдесет години искал и други услуги... Знаете ги, но няма да ги споменавам, понеже едва ли ще го публикуват, а уж нямало цензура в България.

Тъжна история. И като виждам какво става, вероятно и аз ще напусна България.

© Emil Angelov Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Какво чакаш.....Колкото по-далеч,по-добре... А ако и няма интернет ехехееей,кеф....
  • Е наистина тъжна история! Факт. Реалност, от която много от младите българи бягат другаде, защото не искат да търпят това. А в другите стани повечето от нас са принудени да работят черна работа за ради някакви пусти пари...Тъжна реланост,приятели!
  • еми ... бих казала тъжна история
    явно там е изхода - да избягаме всички за да се оправи страната ни !
    ...тъжна история!
Propuestas
: ??:??