29 oct 2013, 20:41

Условия за продължителен живот 

  Ensayos
1573 0 0
8 мин за четене

Условия за продължителен живот

 

Да живее човек на земята по-дълго, това е ВЪЗМОЖНО и е желателно, но са необходими ЗНАНИЯ – да се избегнат някои фатални обстоятелства – вредни храни, които нашата сегашна цивилизация ни предлага и някои други вредни фактори...

 

Тук ще обърна внимание на ХЛЕБА, месото; на микровълновите печки и компютрите; на големите градове и др. неща, за които може да се досетя попътно...

Хлеба /или хляба/. Той е вреден на ПЪРВО място заради МАЯТА – маята изкуствено създадена съдържа дрожди /бактерии/, които са термофилни, устойчиви на високи температури – и когато този хлеб се изпече БАКТЕРИИТЕ са живи в организма и си живеят и се размножават... А това означава, че непотребната материя от бактериите върви по кръвоносните съдове и ги запушва, в резултат на което възникват болести – и то смъртоносни, фатални – инсулти, инфаркти... Следователно, АКО употребяваме такъв хлеб нашите шансове за продължителен живот са МАЛКИ или никакви...

 

И още за хлеба, смята се, че брашното е прясно и ЖИЗНЕНО 72 часа след смилането му; от това следва, че би било прекрасно ако домовете и семействата разполагаха със жито или ръж и ако имаха лично СМИЛАЩО устройство – това е идеален случай... Тук ще обърна внимание и на АНТИХУМАННИЯ начин на третиране на житото и на сортиране на брашното от съвременните технологии – да видите и да разберете, че съвременната наука и илюминатите нямат много ПОЛОЖИТЕЛНО отношение към ПРОДЪЛЖИТЕЛНИЯ живот на хората, а напротив... Живото жито, съдържащо в себе си известна влажност трябва да се съхранява в проветриво състояние /хамбари/, за да се предпази от паразитите... За да се избегне този технологичен „дискомфорт“ слагат житото под пара да ПРОРАСНЕ,  после го изсушават и отнемат жизнеността му – животворната прана и прекрасните витамини...; после го смилат, отделят обвивката му /триците/ - а там са витамините – и останалата част сортират като брашно, съдържащо почти ЕДИНСТВЕНО нишесте; после в много случаи добавят Е-та и др. добавки... Ето какво представлява брашното... И чудно ли е след ВСИЧКО това, че се появяват разни болести, като диабет например и т.н. ...

 

Във връзка с хлеба, най-важното е на първо време да се избегне МАЯТА... Затова трябва да  поеме съзнателния човек инициативата да си пече за себе си и за семейството си хляба сам... Това не е толкова трудно и не отнема кой знае колко време, затова пък хлеба ще бъде НЕВРЕДЕН и жив, доста по-полезен от този с изкуствената мая и добавките... Ще предствя пред вас тук рецептата за изготвяне на БЕЗКВАСЕН хлеб и рецептата за изготвяне на КВАС /домашна мая/... На други места съм писал същото и подобни неща – например, в есетата „Жив хляб“ и „Ведическа култура“...

 

В дълбок съд /гювеч или легенче/ се слага брашно смесено с малко ръжено, царевично или типово; прави се паничка и се слага малко олио – да съхранява влагата в хлеба; в същото време се слага вода с шепичка морска сол на печката да се съгрее водата и да се разтвори солта  – може да се добави и щипка захар; после водата се отлива /може не всичката/ в паничката от брашно и с лявата ръка с въртене вляво и вдясно се разбърква брашното, което се превръща в тесто и така докато се получи тесто със средна конститенция; в същото време имаме приготвена тава /тепсия/ с намазано олио на дъното – слагаме тестото на купчинки – и слагаме да се пече; когато се появи тъмно-жълт и кафяв цвят се сваля хлеба от фурната, обръща се в студен съд и се чака да изстине... Този хлеб в енергетично отношение е 7 пъти по-силен от обикновения и дава жизненост и РОМАНТИКА в духа... той храни душата...

 

А ДОМАШНА полезна мая се прави така. Слага се РЪЖЕНО брашно и вода в съотношение 1:1. Да СТОИ на топло място ТРИ дена. Получава се подобна на сметана маса. Появяват се МЕХУРЧЕТА. Преди използване се „подхранват“ ДРОЖДИТЕ със същото количество брашно и вода, да се РАЗБЪРКА. Една нощ стои така, пак се „подхранва“ и се чака ПОЯВЯВАНЕТО на мехурчета. И се ползва тази закваска, МАЯТА, за правене на ХЛЯБ. Но, преди ПЕЧЕНЕ трябва да се чака 3-4 часа да ВТАСА тестото…

 

Месото СЪЩО е вредно, поради възприетата в Европа и Америка практика да се ИЗПОЛЗВАТ мъртвите животни за правене на хранителни добавки от МЪРШАТА. Когато тези ДОБАВКИ се дават на кравите, овцете и птиците, правят животните КАНИБАЛИ – от там се появява болестта КУРУ – тя е свързана ПЪРВО с малоумие и лудост, после води до смърт. Болестта се дължи на навлизане на чужди молекули, ПРИОНИ, свободни молекули, които като не вършат работа, НЕ се използват за нищо от организма; те запушват КРЪВОНОСНИТЕ съдове НАЙ-НАПРЕД в мозъка и от тук следва лудостта, после идват другите болести и… бавна, но сигурна смърт за 2-3 десетилетия при хората... Така   именно е възникнала БОЛЕСТТА луда крава... Болестта куру е причина за измирането на племената, които са практикували КАНИБАЛИЗЪМ в миналото… Това са факти. Ето защо, за да се избегне този печален край, трябва да се яде САМО месо от ДОМАШНИ животни или РИБА...

 

Тук изтъквам някои вредни за здравето /пагубни/ условия, които трябва да се избягват СЪВСЕМ съзнателно, за да живее човека на земята по-продължително... Затова не мислете, че ви плаша; човек може спокойно да живее на земята 100-150 години АКО не бяха вредните неща на нашата цивилизация, която по същество в сегашния момент е АНТИХУМАННА...

 

За соята МОГА да кажа, че генномодифицираната соя, както и естествената соя съдържат женски хормони /по Георгий Сидоров – „За семью печатами...“/, а това не е добре за мъжката потентност... Това означава, че колбасите, които съдържат соя са ДВОЙНО вредни за мъжете...

 

За микровълновите печки. Немския изследовател Ханс Хертел, както и други учени доказват, че микровълновите лъчи променят молекулите на водата – те стават отровни; и също променят разликата в електрическия потенциал на клетъчните мебрани от вън и от вътре – изравняват, ДЕМАГНЕТИЗИРАТ, отнемат праната на храната и създават условия за увеличаване на ХОЛЕСТЕРОЛА, което означава повреждане на кръвоносно-съдовата система;  по този начин възникват инфарктите, инсултите, затъпяване и др. От гледна точка на идеята за здрав и

продължителен живот се налага да се отстрани това „БЛАГО“ от вашия дом...

 

За компютрите и телевизорите може да се каже, че отнемат жизнените сили – електромагнитното поле на компютъра разрушава мембраните на клетките; води до отмиране на клетките на нервната система, клетките на кръвоносните съдове, мозъка, сърцето и другите вътрешни органи; мозъка дава команда за възстановяването им... За тази цел организма взема белтъчини и аминокиселини от мускулите и в резултат се получава намаляване обема на мускулите – дистрофиране...; организма се опитва да възстановява мускулната маса, ама с мазнини... Затова, който иска да живее по-продължително на земята би трябвало доста да намали времето за гледане на телевизия, например до 1-2 часа, желателно не  всеки ден и също така - максимум 3 часа работа на компютъра – няма ДРУГ изход.... Колкото по-малко време сме в съприкосновение с телевизора и компютъра, толкова по-добре...

 

Самите големи градове са вредна СРЕДА за живот в много отношения... Електромагнитните полета са вредни за нервната система; а АРМАТУРНИТЕ железа на блоковете заедно с другото желязо в конструкциите и заедно с постоянно протичащия наоколо електрически ток създават ЕЛЕКТРОМАГНИТНИТЕ полета – знае се че тока индуцира ток в желязото, което е проводник... Особено вредна е ТАЗИ ситуация за зачеване на деца в града, защото електромагнитните полета снемат от прихождащатата за въплъщението душа ВЕДНАГА солидно количество енергия, което автоматически прави зараждащия се НОВ организъм ущърбен, поради което и детето се ражда с намалени умствени способности... Затова нашите ВЕДИЧЕСКИ предци са знаели, че е най-добре детето да се ЗАЧЕНЕ сред природата или на село, където НЯМА електромагнитни полета и има в изобилие прана от полята, дърветата, слънцето, звездите, реките, планините...

 

Водата в градовете е на много ниско енергетично ниво – тя буквално е вредна – и не защото не е чиста, а защото е ЕТЕРНО нечиста... Особено водата, която преди това е била употребявана, а после пречистена – тя съдържа на етерно ниво НЕЧИСТОТИИТЕ – ако например е била вече използвана в болниците или за други хигиенни цели, и т.н. Това не е вече вода – някаква течност – тя освен това губи при многократно използване РАЗТВАРЯЩИТЕ си свойства, което означава, че ако се използва вътрешно лошо изпълнява ролята си за очистване на организма от НЕНУЖНИ вещества... И въздуха знаете ЧЕСТО пъти е нечист в градовете... Нашите ВЕДИЧЕСКИ предци са определили точно нормата на числеността за нормалния здравословен град – 6-7 хил. жители.

 

Средата на човека трябва да бъде преимуществено ПРИРОДНА – да има поля, поляни, гори. Освен кислорода, който дават, дърветата, полята, горите, реките, планините, долините имат ЕНЕРГО-ИНФОРМАЦИОННО излъчване – това са информационни ПОЛЕТА - етерни енерго-информационни източници. Цялата материя е пронизана от информационни полета; затова СЕЛСКИТЕ деца са по-умни и душевно развити, по-възпитани и интелигентни от градските... Интелектуални знания градските деца може да имат, но това е много НЕДОСТАТЪЧНО за пълноценен, щастлив душевен живот...

 

/Много добре, грамотно и с много любов да се организира зачеването на дете – сред природата, или на село – в пълна тайна... В тази връзка може да се каже, че възпитанието на детето и образованието му започва още от утробата... След 4 месеца може да му се четат приказки, книги, да му се пеят и пускат песни... На чувствено ниво то възприема и се обогатява - формира.../

 

И така, хлеб трябва човек да си прави САМ; месото, което не знае от какви животни – как са отглеждани – не трябва да употребява - риба, домашен хлеб...; да не използва ВЪОБЩЕ микровълновите печки и не допуска да яде подгретата по този начин храна; водата да взема от извори или чешми с доказани качества на водата; да живее на село или в краен квартал на града, или в малък град; да контролира времепребиваването си пред телевизора и компютъра...

 

Това са само НЯКОИ, но важни условия за продължителен живот.

 

Лесничея                                     29.10.2013 г.                                                                                                                                                                                                                                                   

 

© Леснич Велесов Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??