16 abr 2008, 17:07

Въображението е по-важно от знанието  

  Ensayos
9056 0 4
1 мин за четене

Хората обичат да контролират всичко околко себе си, а не могат да контролират въображението си. Може би това е причината все по-малко хора да го използват...

Аз знам много неща... И това не ме прави никак щастлива... Вярно, когато печеля медали и поздрави за наученото, се радвам. Но предпочитам да зная какво е да чувстваш или какво е да мечтаеш, отколкото да бъда робот - чуващ, запомнящ и изговарящ чутото.
Когато искаме да научим нещо, ние само назубряме материала и го разказваме. Не влагаме дори грам мисъл в това, което говорим, не използвуваме мозъка си, а просто повтаряме нещото, което някой друг е казал.
Да, ще бъдем много по-уважавани в обществото, ако знаем какво представлява плоският данък, например, но самите ние ще сме по-щастливи, ако владеем силата на въображението.
Трябва да знаем какво трябва да се знае. Трябва да знаем за какво живеем, а не каква е теорията на Ницше за живота, да кажем.

Какво ли не може да постигне въображението? То може да открие нови светове, нови думи... Нещо, което знанието не може да ни даде.

Използвайте въображението си, докато можете. Защото не винаги ще ви се отдава тази възможност.
Един ден всички ще остареем и знанията по физика няма да бъдат никакво развлечение през скучните ни, еднообразни дни.

© Мария Игнатова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Напълно подкрепям мнението ти и харесвам стила ти на писане. Смятам, че това ти се удава изключително. Освен това ми хареса как си вмъкнала понятието за плоския данък и личността на Ницше. Доста находчиво! Поздрав!
  • Съгласна съм,че яъображението е важно и трябва да се използва,но знанието за мен е равно на сила.Поздрави!
  • Може би защото дава друг вид познание.Поздрави!
  • Във Всяка дума си права. Подкрепям те. Това е мнението ми. И въображението на човека, няма граници. Мисля, че не бива да го спираме никога! Много ми хареса това есе и начинът по който е написано! Браво!
Propuestas
: ??:??