22 ene 2008, 12:26

За любовта  

  Ensayos
2695 0 1
3 мин за четене
 

   Какво е всъщност понятието ЛЮБОВ?

 

   Всеки би отговорил по различен начин, защото всеки възприема любовта много различно. За едни хора любовта може да е най-истинското, най-съкровенното чуство, за други пък тя ще е една голяма и изпепеляваща страст, която погубва и унищожава всичко след себе си.

Любовта в реалния свят и в човешкото  битие е различно оцветена, т. е. има много нюанси, тя е шарена.

   И досега може да се смята, а и за в бъдеще, че най-чиста и най-истинска е любовта между дете и родител, независимо дали това е майка или баща. Това е така, защото всеки един нормален родител желае неговото дете да живее добре и да се чуства равен с връзтниците си. Всеки един баща иска най-доброто за собственото си дете. Всяка една майка се старае да осигури на децата си спокоен, изпълнен с мир и обич живот. Всеки един родител иска детето му да се развива в положителен аспект, а не - в отрицателен. Връзката, която съществува между дете и родител е може би едно от най-хубавите чудеса в природата. Това чуство не може да се каже, че е характерно само за хората, има го и при животните.

   Всеки един човек има някое свое любимо занимание - така нареченото хоби. И  това е един вид любов, макар и малко по-различна, но все пак любов.

   Има една любов, която се изразява като обич към приятел. Няма същество, което да няма поне един истински приятел, който да обича. Защото истинският приятел те подкрепя винаги и винаги ще ти даде безплатен съвет.

     Има много и най-различна любов. Така има хора, които обожават природата и се прекланят пред нейната величественост, пищност и красота. Така тези хора се превръщат в едни своеобразни природозащитници. И с логото "За опазване на околната среда" те разкриват и защитават любовта си към природата. Други хора пък ще обичат книгите. Те просто обожават да се впуснат в морето на думите и изреченията в някакъв определен тип литература. Има хора, които просто обичат да се забавляват по ритъма на музиката. Те се впускат по течението на нотите и танците с едно огромно удоволствие. Така също има и хора телемани, т. е. хора, които обичат да гледат телевизия. Тези хора се стараят да запълнят, колкото и малко да е свободното им време със зяпане в телевизионната кутия на някакъв определен канал.

   Всеки човек има свое отношение към по-горе споменатите примери. За едни хора тези влечения са просто едно безцелно и глупаво губене на време, от което просто няма никаъв смисъл. Други пък биха подкрепили такива хора, под предлога, че всеки е свободен да върши каквото си пожелае и  всеки има право да се забавлява, както намери за добре.

       Но и досега най-интересният цвят на любовта е този, който съществува между жената и мъжа. Който и велик учен да се заеме да изследва този процес, няма да стигне доникъде, поради простата причина, че любовта не е нещо, което може да се изледва.

   Истинската любов е онова изгарящо те чуство, онази тръпка, когато видиш любимия човек. Любовта те кара да сияеш, да чустваш, че живееш в облаците. Когато един човек обича истински, той се чуства окрилен, силен и смел за всякакъв тип подвизи. Когато човек обича, се старае да дари половинката си с цялата си обич и топлина. Когато си обичан, се чустваш красив и желан, усещаш, че има човек, който наистина държи на теб. Знаеш, че той не би те предал и не би те наранил или обидил по някакъв начин. Знаеш, че във всеки един момент има кой да те защити, има кой да те прегърне и да те успокои, има рамо, на което да заплачеш и има устни, които биха попили твоите горещи сълзи. Има човек, който да те подкрепи и обича в такъв труден момент.

   Любовта се усеща със сърцето, а нека не забравяме, че на сърцето не може да се заповядва.

   Според мен един човек не е живял, ако през целия си съзнателен живот поне веднъж не е вкусил от плодовете на любовта. Не е живял пълноценно, ако поне веднъж не е обичал истински.  

   Нека не забравяме все пак, че  най-големите творци са създали своите най-големи творби за любовта. И както има един израз: "Любовта ще спаси света", може да се окаже наистина ефективен .

   На всеки, който прочете това малко и недодялано писание, му пожелавам наистина да открие своята половинка. Да открие човека, с който да гледат в една посока и да извърви целия трънлив път на живота.

 

 

  ТОВА Е ИСТИНСКАТА ЛЮБОВ!

© Таня Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Имаш доста възгледи за истинската любов...определи само един.
    Много е общо, заглавието е "За любовта " ала всеки знае че тя е доста всеохватна, не си конкретизирала това за което си се опитала да пишеш.
Propuestas
: ??:??