23 jul 2008, 22:48

За мъничко сами 

  Ensayos » Personales
1433 0 2

Obra no adecuada para menores de 18 años

3 мин за четене
 

     Слънцето изгряваше и съвсем бавно озаряваше Земята, никога не съм обръщала внимание колко е красиво. Почувствах нещо зад мен и се разсъних. Беше твърде рано за ставане. Докато отворя очи,осъзнах, че това си ти... заспал до мен! Странно, никога не си го правил. Докоснах леко с върхa на показалецa си широкия ти гръб.  Обожавах го, чувствах се така нищожна само докато прокарвах нежно пръсти по него...

     Исках да видя лицето ти - докато спиш. Съвсем бавно и предпазливо отлепях тялото си от леглото, почти се бях изправила над теб... усмихна се със затворени очи и ми каза, "Добро утро, мишленце " - Така ме наричаше само ти, когато сме сами, от който и да било другиго не бих понесла да ме нарича така. Съвсем леко се усмихнах и понечих да те целуна... Вярвай ми, това беше една незабравима целувка, знаех, че това е може би единственият път, когато денят ми започва с теб. Обърна се и аз легнах върху теб, положих дланите ти върху гърдите ти... усещах всяко твое вдишване. Хиляди въпроси, а нито едно решение, нито един изход, бяхме само ти и аз. Момент като този не се забравя, страхът, който безмълвно изпитвахме от заобикалящия ни свят, предпазливостта един от друг, трепетът, който ни подлудяваше да правим неразумни неща в името на това да сме заедно, всичките чувства бушуващи... крещящи, просто не знаех  как изобщо можехме да стоим толкова спокойно уравновесени... без думи. Светът и времето ни даваха твърде малко, далеч от долната граница на необходимото.

     Силно ме притисна, положи ме да легна и започна да целуваш голото ми тяло. Всяка целувка попиваше в кожата ми . Имах чувството, че това не може да е истина, толкова нереално красиво ми се струваше... Бях твоя, каквото и да правеше в този момент, сетивата ми все повече се изостряха. Големите ти груби ръце се плъзгаха бавно по меката ми кожа и сякаш нежно драскаха душата ми. Усещах местата, които галеше да пулсират. Сърчицето ми искаше да полети... Погледнах в очите ти и видях как светят - малко по-силно от лъчите на слънцето. Прочетох чувствата ти и знаех, че това няма да е края. Жените в твоят живот не можеха да ме заместят... Греша ли? Леко се усмихна, сложи ръка на крака ми - отмести го, продължаваше да целуваш най-съкровените места по тялото ми... изгарях! Легнал върху мен, усещах цялата ти същност, полудяла от възбуда. Исках да те усетя в мен, да почувствам всеки сантиметър страст как прониква в мен и взема душата ми! Почти в несвяст усещах всичко, удоволствието замъгляваше съзнанието ми и забравях, унасях се... на път за Рая. Единственото, което успявах да прошепна, излизаше от устата ми като леко стенание... ноктите  ми раздираха гърба ти и знаех, че те боли, просто исках да оставя белег не само в душата ти.

     Не знаех дали те обичам повече отколкото те мразя, или те мразя повече отколкото те обичам, но никога не съм се съмнявала във липсата и на двете.

Опрял гръб във мен, усещах релефа на следите от ноктите ми по него, леко се усмихвах и се опитвах да си поема въздух, а ти пушеше толкова спокойно, просто се бе отпуснал и сякаш събираше сили да продължиш - без мен. Няма как да живеем заедно, знаеш!

     Последните пет минути свобода, с които разполагахме, единственото нещо, което успях да кажа, бе - "Какво ще правиш с нея?" - всъщност не ме вълнуваше, но ако бях казала каквото мислех, щях да проваля всички планове на съдбата за нас. Ти щеше да искаш да избягаме от всичко - както винаги си безразсъдно смел... щеше да провалиш всичко. Затова предпочетох да разгадаеш в очите ми това, което наистина искам да ти кажа без думи.

Усмихна се и в отговор на моя глупав въпрос каза - "Какво ще правиш с него, мишленце?"

     Двамата тръгнахме в различни посоки, всеки пое по своя път, и сякаш и за двамата в последните няколко часа животът бе спрял. Имахме нужда един от друг, за да съберем сили да продължим напред. Реалността ни повлече по своя път.

© Христина Леонска Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Талант е да можеш да описваш с думи неща, които е трудно да се опишат.
  • Страстта е най-истинското нещо в нашия живот, най-неподправеното и най-силното нещо... тя не се контролира, тя се чувства във всяка малка част от тялото ни, премива като вълна,отнася със себе си част от самите нас! Наистина много ми хареса,много истинско
Propuestas
: ??:??